آخرین اخبار

30. فروردين 1402 - 8:21   |   کد مطلب: 44781
روابط عمومی مدیریت غذا و دارو اسدآباد خبر داد
پلمپ واحد غیر مجاز تولید کره در اسدآباد
روابط عمومی مدیریت غذا و دارو اسدآباد اعلام کرد: یک واحد که به تولید کره می‌کرد، با گزارشات رسیده از مردم با کشف حدود ۲ تن کره و مواد اولیه آن پلمپ شد.

به گزارش آوای سیدجمال، روابط عمومی مدیریت غذا و دارو اسدآباد از پلمپ یک واحدولیدی غیرمجاز تولید کره در این شهر خبر داد و اظهار کرد: پیرو گزارشات مردمی واصله به اداره اماکن مبنی بر تولید کره تقلبی در یک منزل مسکونی خالی از سکنه و حسب دستور مقام قضایی از یک واحد تولیدی غیر مجاز که در شرایط بهداشتی نامطلوب اقدام به تولید کره می‌کرد، بازدید شد.

در این بازدید مشترک که به همت کارشناس مواد خوراکی و آشامیدنی مدیریت غذا و دارو، کارشناس بهداشت محیط معاونت بهداشتی، مشاور حقوقی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد و با همراهی همکاران اداره اماکن صورت گرفت، حدود ۲ تن کره و مواد اولیه شامل خامه صنعتی، روغن قنادی و آردی و کره گیاهی کشف شد.

 در این بازرسی از محصول نهایی و مواد اولیه نمونه برداری صورت گرفت و نمونه‌ها جهت انجام آزمایش به آزمایشگاه ارسال شد و محل مورد نظر تا اعلام نتایج آزمایشگاهی پلمپ و پرونده فرد متخلف جهت پیگیری به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

می‌طلبد مردم مواد غذایی مورد نیاز خود را تنها از مراکز معتبر و دارای مجوز تهیه ةنموده و در صورت برخورد با موارد مشکوک با سامانه ۱۹۰ (سامانه تلفنی ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی وزارت بهداشت) تماس گرفته یا موضوع را به مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گزارش کند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal