آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1402 - 21:25   |   کد مطلب: 44833
سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز بسیج کارگران و کارخانجات و هفته کارگر بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز بسیج کارگران و کارخانجات و هفته کارگر بیانیه‌ای صادر کرد.

 

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام رضا(ع) فرمودند «الذی یطلب من فضل الله عزوجل مایکف به عیاله اعظم اجرا من المجاهد فی سبیل الله عزوجل»

پاداش کسی که با استعانت از فضل خدای عزوجل، روزی خانواده اش را می جوید از پاداش مجاهد در راه خدا بیشتر است.

(عرق کارگر معادل خون شهید است ) وسائل الشیعه ، ج 17 ، ص 67

با توجه به شرایط حال حاضر که در جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم و امسال که به عنوان سال «مهار تورم و رشد تولید» از طرف رهبر عزیز انقلاب نام گرفته است، ارزش و اهمیت کار دست اندرکاران عرصه کار و تولید بیش از پیش بوده بلکه مهمترین موضوع در شرایط کنونی است. امسال نیز طبق فرمان امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) با کمک کارگران و کارفرمایان مهار تورم و رشد تولید را به بهترین نحو رقم زده و در این کارزار اقتصادی اجازه توقف چرخ تولید را به دشمن نخواهیم داد.

جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی همواره از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها  به ویژه اقتصادی نقش خود را به خوبی ایفا نموده و درخشنده‌ترین دوران آن، ایثارگری کارگران و تقدیم 14 هزارشهید والامقام به انقلاب اسلامی بوده است .

نهم اردیبهشت ماه سال 90، سالروز بازگشت پیکر مطهر سردار شهید عبدالحسین برونسی اسوه کار و پیکار، به نام روز بسیج کارگران و کارخانجات نامگذاری شده است .

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان و عموم کارگران و کارفرمایان عزیز، به ویژه بسیجیان جان برکف، ضمن تبریک هفته بسیج کارگری و روز جهانی کارگر و با توکل به خداوند متعال و با تأسی از سیره و روش شهدای گرانقدر جامعه کارگری و کارفرمایی به ویژه، شهید والامقام «عبدالحسین برونسی»، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت (دامت برکاته) و شهدای دفاع مقدس اعلام می‌دارد تمامی بسیجیان پرتلاش عرصه تولید و خدمت در کنار کارفرمایان و کارآفرینان فهیم و همسنگران واقعی خود از همه ملت عزیز می‌خواهیم تا با حمایت‌های مادی و معنوی خود از جمله ترجیح استفاده از تولید داخلی ما را در این مهم یاری نمایند.

از تمامی مدیران و مسئولین می‌خواهیم با روحیه جهادی و انقلابی با برداشتن موانع قانونی و اداری از راه تولید، پشتیبانی واقعی خود را از تولید و مهار تورم به عمل آورده و زمینه تحقق شعار سال مقام معظم رهبری را فراهم نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal