آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1402 - 14:34   |   کد مطلب: 45005
حجت‌الاسلام ناصر شهیدی با بیان اینکه برای حل مشکلات و آسیب‌ها در اسدآباد جایگاه امام جمعه باید تقویت شود، گفت: امروز در نابه سامانی اقتصادی به جای آنکه توپ و تشر ما به دشمن باشد، به خودی می‌زنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام ناصر شهیدی، استاد حوزه علمیه قم در جمع عزارادان و سگوران شهادت امام صادق(ع) شهرستان اسدآباد با اشاره به ویژگی های امام صادق(ع) و دوران غیبت حضرت حجت(عج)، اظهار کرد: این دورانی است که باید از این سختی ها گذر کرد، امید واهی دادن اشتباه است.

 

وی یکی از جهادهای تبیین را موضوع مهدویت دانست و تأکید کرد: امروز نه تنها مردم شهر اسدآباد بلکه همه مردم به روش و منش زندگی امام صادق(ع) توجه داشته باشند و الگو بگیرند.

 

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به جایگاه امام جمعه در جامعه، گفت: امروز محوریت، جایگاه رهبری در شهرستان است و باید برای حل مشکلات و آسیب‌ها در اسدآباد جایگاه امام جمعه با عنوان مسئول قرارگاه فرهنگی را تقویت کنید.

 

وی بربرپایی روضه‌های خانگی تأکید کرد و گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا دشمن شناسی را تقویت می‌کند.
حجت‌الاسلام شهیدی بااشاره به وضعیت نابه سامانی اقتصادی، تأکید کرد: امروز به جای آنکه توپ و تشرهای ما به دشمن باشد، به خودی می‌زنیم.

 

وی به راهبردهای زندگی از دیدگاه امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: یکی از این راهبردها تربیت نیرو است که دو دهه از انقلاب به آن اهمیتی داده نشده و جوانان ما رها شدند.

 

استاد حوزه علمیه قم بااشاره به اهمیت نماز و تأکید بر اقامه آن، گفت: امام صادق ع فرمود که ما با نماز افراد را شفاعت می‌کنیم.

 

وی در پایان سخنانش به مرثیه‌خوانی و ذکر مصیبت شهادت امام صادق(ع) پرداخت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal