آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1402 - 12:54   |   کد مطلب: 45019
برخوردار از برگزاری نخستین یادواره رسانه‌ای شهدا با نام «روایت عاشقی» به همت مدیر ادبیات و تاریخ دفاع اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با همکاری خانه مطبوعات استان همدان و به میزبانی روزنامه هگمتانه خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، «محمد برخوردار» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس،‌ اظهار داشت: نخستین یادواره رسانه‌ای شهدا با نام «روایت عاشقی» به همت مدیر ادبیات و تاریخ دفاع اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با همکاری خانه مطبوعات استان همدان و به میزبانی روزنامه هگمتانه برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه، کتاب «زمانی برای عاشقی» در خصوص شهید «محسن عینعلی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس  با حضور «لیلا گودرزیان‌فرد» نویسنده، «معصومه خدابخشی» راوی کتاب، همرزمان شهید، خانواده شهدا، مسئولین استان و جمعی از اصحاب رسانه معرفی شد.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان با اشاره به اینکه این یادواره برای اولین‌بار در سطح کشور برگزار شد، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در این نوع یادواره مخاطبی بالغ بر ۲۰ هزار نفر را بتوانیم پوشش دهیم چون عمومیت بیشتری دارد و به دلیل اینکه اصحاب رسانه پل ارتباطی موثر با مردم و طیف‌های مختلف هستند ما می‌توانیم مفاهیم ارزشی دفاع مقدس را از طریق این پل ارتباطی موثر و سازنده به تمامی مردم در نقاط مختلف استان انتقال دهیم.

وی خاطرنشان کرد: معمولا یادواره‌هایی که برگزار می‌شود شاید محدود به یک بخش و یک نقطه خاص باشند‌ بنا داریم با استفاده از این ظرفیت و طرح ابتکاری و نو بتوانیم با هر برنامه تمامی استان را پوشش دهیم. یعنی در دورترین نقاط استان همدان چه از طریق فضای مجازی و چه روزنامه این برنامه را به سمع و نظر مردم برسانیم.

برخوردار با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف در برگزاری یادواره رسانه‌ای معرفی چهره‌های نوظهور در حوزه ادبیات پایداری و ایجاد انگیزه در بین علاقه‌مندان در این حوزه است، افزود: همچنین معرفی کتاب‌ها با موضوع ایثار و شهادت در راستای اجرایی کردن اندیشه ها و منویات رهبر معظم انقلاب، ایجاد انگیزه و جذب مخاطب بیشتر و معرفی الگوهای واقعی به نسل جوان از دیگر اهداف برگزاری این برنامه است. 

وی با بیان اینکه این برنامه در راستای کنگره هشت هزار شهید استان همدان برگزار می‌شود، گفت: پیش بینی می‌شود که تا ایام کنگره شهدا، ۶ برنامه را بتوانیم برگزار کنیم که هر ماه با حضور یک راوی و نویسنده به میزبانی یکی از رسانه‌ها این برنامه اجرا می‌شود./دفاع پرس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal