آخرین اخبار

6. خرداد 1402 - 10:30   |   کد مطلب: 45107
واکنش بسیج اساتید دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی به تحریم بسیج دانشجویی:
اقدام جاهلانه اتحادیۀ اروپا نمایانگر حقیقت فرزندان خمینی و خامنه‌ا‌‌ی است
بسیج اساتید دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی تحریم بسیج دانشجویی را از سوی اتحادیۀ اروپا و شیطان بزرگ محکوم کردند.

به گزارش آوای سیدجمال،    در پی اقدام جاهلانه اتحادیه اروپ در  تحریم بسیج دانشجویی اعضای کانون بسیج اساتید دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی  این اقدام را  ضعف، ناتوانی و ناکامی اتحادیۀ اروپا و شیطان بزرگ دانسته و در بیانیه‌ای آورده است:

 

«بسم رب الشهدا و الصدیقین»
بار دیگر دشمنان ایران عزیز با تحریم بسیج دانشجویی، ضعف، ناتوانی و ناکامی خود را در مقابل مولفه های اقتدار کشور نشان دادند. بدون تردید، خدمات گسترده و تأثیرگذار بسیج دانشجویی به مردم شریف ایران در زمینه های علمی، عمرانی، اجتماعی، سیاسی و رسانه ای موجب کینۀ عمیق استعمارگران و مستکبران شده است. چرا که بسیج دانشجویی با اقداماتی نظیر توسعۀ شرکت ها و فعالیت های دانش بنیان، اقدامات جهادی و سازندگی در تمام نقاط کشور، حضور فعال در برابر جنگ شناختی – ادارکی دشمنان، ایستادگی در برابر توطئه ها و فتنه ها و دفاع از ارزش های ایرانی و اسلامی، سیاست های خصمانۀ اتحادیۀ اروپا و آمریکای جنایتکار را نقش بر آب کرده است.
بدون شک، این عمل مضحک اتحادیه اروپا علیه بسیج دانشجویی نمایانگر حقانیت فرزندان خمینی کبیر رحمة الله علیه و پیروان جان بر کف ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای حفظه الله می باشد. لذا، این کوه استوار و پولادین با عزم و اراده راسخ خود، قاطعانه در این مسیر مقدس خواهد ایستاد و راه سربلندی و سرافزاری خود را ادامه خواهد داد. ملت بزرگ و ولایی ایران نیز در کنار آنها ایستاده اند و به این فرزندان مخلص و فداکار خود، افتخار خواهند کرد.
کانون بسیج اساتید دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، ضمن محکومیت شدید این اقدام جاهلانۀ اتحادیۀ اروپا و شیطان بزرگ، از بسیجیان عزیز می خواهم با تلاش مضاعف و انگیزۀ مضاعف در عرصۀ های علمی و اجتماعی و سیاسی و رسانه ای، همانند همیشه بدرخشند تا همچون خاری در چشم دشمنان این انقلاب الهی و سرزمین مقدس بمانند. قطعاً مردم انقلابی و ولایتمدار ایران در این راه، حامی و پشتیبان اصلی آنها بوده و خواهند بود. از خداوند بزرگ، نصرت و یاری این شجرۀ طیبه را خواستاریم
کانون بسیج اساتید دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal