آخرین اخبار

6. خرداد 1402 - 14:15   |   کد مطلب: 45111
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: افزایش نسبی دمای هوا در نقاط مختلف استان بین ۲ تا پنج درجه سانتیگراد تا اواسط هفته پیش بینی می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدحسن باقری شکیب گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده قسمتی ابری و در ساعات عصر وزش باد و افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

او با بیان اینکه طی امروز و فردا بارش باران انتظار نمی‌رود افزود: از روز دوشنبه تا چهارشنبه در ساعات عصر با افزایش ابرناکی احتمال بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشترین بارش‌ها در ۴۸ ساعت گذشته در گل تپه با ۲۸ میلی متر بارش، اسدآباد با ۲۵ میلی متر بارش، سایر نقاط بین یک تا ۱۰ میلی متر بارش و در ایستگاه دانشگاه بوعلی همدان ۹ میلی متر بارش ثبت شده است.

باقری شکیب گفت: اسدآباد با ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و رزن و بهار با هفت درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

به گفته او بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۲۴ و هشت درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

منبع ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal