آخرین اخبار

9. خرداد 1402 - 17:27   |   کد مطلب: 45144
صادق خزل‌پور گفت: دانشجویان دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی با کمک یک انجمن خیریه برپایی جشنواره غذا و صنایع‌دستی در دانشگاه، درآمد حاصل از این جشنواره صرف هزینه درمانی بیماران سرطانی کردند.

صادق خزل پور، رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی در گفت‌گو با خبرنگار آوای سیدجمال، از برپایی جشنواره‌ای تحت عنوان «دست‌ها و اندیشه‌ها» در  این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: در این جشنواره که غذا و صنایع دستی به نمایش گذاشته شد،  22 گروه دانشجویی در 22 غرفه حضور داشتند و صنایع دستی و غذای خود را به نمایش گذاشتند.

 

وی با اشاره به اهداف برپایی این جشنواره غذا و صنایع دستی، گفت: این جشنواره در راستای گسترش فرهنگ دینی و نوع دوستی و کمک به بیماران با همکاری انجمن خیریه منتظران برگزار شد.

 

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی تصریح کرد: این جشنواره با حضور حداکثری دانشجویان برگزار شد و تمام درآمد و وجوه حاصل از آن صرف هزینه‌های درمانی کودکان سرطانی خواهد شد.

 

وی یادآور شد: این جشنواره مورد استقبال بی نظیر خیرین شهرستان هم قرار گرفت.

*اعضای هیأت علمی دانشگاه سیدجمال 20 درصد افزیش یافت

خزل‌پور همچنین به افزایش 20 درصدی اعضای هیأت علمی دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی در 10 ماه اخیر اشاره کرد و گفت: تعداد اعضای هیأت علمی بر تقویت پایه های دانشگاه، استقلال دانشگاه، جذب اعتبارات، جذب دانشجو و حتی جذب کارکنان(یاوران علمی) تأثیر مستقیمی می‌گذارد، از این رو، مهم‌ترین مؤلفه در توسعه پایدار دانشگاه و رمز بقا و ماندگاری، بالندگی و پیشرفت آن است.

 

وی ادامه داد: ما بخش بزرگی از تمرکز خود را در ده ماه اخیر بر جذب اعضای هیأت علمی گذاشتیم و تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه به میزان 20 درصد افزایش دادیم.

 

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی یادآور شد: اعضای هیأت علمی جذب شده مربوط به رشته های علوم تربیتی، تاریخ، جغرافیا و برنامه ریزی روستایی و شیمی است.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal