آخرین اخبار

26. خرداد 1402 - 13:15   |   کد مطلب: 45282
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه اگر کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است اما تحولات در حوزه همکاری با دیگر کشورها هم، امیدبخش است، گفت: این نشان می‌دهد که دیپلماسی سیاسی در مقابل دیپلماسی التماسی جواب داده است.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۲۶  خرداد با تأکید و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان و گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران و هفته بسیج اساتید، اظهار کرد: امروز با تلاش و زحمات جوانان نخبه و دانشمند ما در زمره کشورهای موفق در حوزه علمی و هسته‌ای هستیم.

امام جمعه اسدآباد بااشاره به ویژگی‌‌های شهید چمران، گفت: امروز کشور ما در سطح جهان و در حوزه علمی، درمان سرطان می‌درخشد.

 

وی بااشاره به وجود برخی از مشکلات اقتصادی، گفت: اگر کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است اما تحولاتی که در این کشور وجود دارد، امیدبخش است و دیپلماسی سیاسی در مقابل دیپلماسی التماسی جواب می‌دهد.

 

حجت‌الاسلام موحدی گفت: همانان که مقابل ایرام اسلامی ایستاده بودند به برکت دیپلماسی سیاسی انقلابی دست‌شان را با کمال ادب به سمت کشور ما دراز کردند و از ما نفت می‌خرند.

 

وی با بیان اینکه ۱۹ سند همکاری بین ایران و ونزوئلا بسته شده، افزود: این توافق‌ با دیگر کشورها امیدبخش است، البته کشورهای مقابل ما هم با مشکلات عدیده‌ای همراه است.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به مشکلات قطعی آب در شهر اسدآباد، گفت: مسئولان وعده‌هایی برای حفر چاه و حل مشکل آب داده بودند و عملی نشده که می‌طلبد تلاش بیشتری شود.

 

وی بااشاره به گرامیداشت هفته جهاد کشاورزان از کشاورزان خواست طرح الگوی کشت را رعایت کنند و صرفه‌جویی را در مصرف داشته باشند.

حجت‌الاسلام موحدی بااشاره به برنامه  پیاده روی قبل از دعای ندبه، گفت: این امر یک فرصت است که به سلامتی و تندرستی بپردازیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal