آخرین اخبار

27. خرداد 1402 - 8:52   |   کد مطلب: 45289
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبر داد:
ارائه بسته‌های حمایتی برای هنرمندان همدان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ارائه بسته‌های حمایتی برای هنرمندان همدان خبر داد

به گزارش آوای سیدجمال، مسعود ویژه در مراسم اختتامیه جشنواره استانی خوشنویسی «عدالت قلم»؛ اظهار کرد: به دنبال راه اندازی نمایشگاه و فروشگاه عرضه مستقیم آثار هنری هستیم و هنرمندان عزیز رشته خوشنویسی هم می‌توانند آثار خود را در این فروشگاه عرضه کنند.

مسعود ویژه از انعقاد تفاهم‌نامه با فروشگاه اینترنتی شاتوت مارکت هم خبر داد و گفت: این فروشگاه اینترنتی همدانی که مجوز کشوری هم اخذ کرده‌، در بخشی از سایت خود با عنوان بخش فرهنگ و هنر، اقدام به فروش اینترنتی آثار هنرمندان کرده است. در این طرح هنرمندان رشته‌های مختلف می‌توانند با ایجاد پروفایل، آثار هنری خود را بارگذاری و عرضه کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر رایزنی‌های انجام شده برای اعزام هنرمندان به خارج از کشور، خاطرنشان کرد:   با هماهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مقرر شده آثار هنرمندان در کشورهای مختلف به نمایش گذاشته شود.

دبیر جشنواره خوشنویسی استان و مسئول انجمن خوشنویسان همدان هم در این مراسم اظهار کرد:  بیش از ۱۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و توسط اساتید این حوزه سیدعلی سجادی از اسد آباد، مهدی غفوری از ملایر، سیدعطااله سرمدی، جواد مومنی و علی سلطانی از همدان مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

خسرو نجومی تأکید کرد: برگزاری جشنواره‌های هنری در خلق آثار ماندگار و فاخر بسیار تاثیرگذار است.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal