آخرین اخبار

28. خرداد 1402 - 19:37   |   کد مطلب: 45304
مشاور فرمانده سپاه همدان خبر داد
ساخت ۸ هزار منزل مسکونی در همدان به نیابت از شهدا
مشاور فرمانده سپاه همدان از ساخت ۸ هزار منزل مسکونی، توزیع ۸ هزار جهیزیه و کاشت بیش از ۸ هزار نهال به نیت ۸ هزار شهید استان خبر داد و گفت: تا چند ماه آینده همدان میزبان برگزاری دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان است.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار مهدی فرجی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری کنگره شهدا تجلیل از خانواده معظم شهداست افزود: از سوم خردادماه سال جاری، سرکشی از خانواده معظم شهدا آغاز شده و همچنان این بازدیدها ادامه دارد.

وی با ‌اشاره به اینکه ستاد اجرایی کنگره 8 هزار شهید استان متشکل از ۲۳ کمیته در حوزه‌های تخصصی فعال هستند عنوان کرد: فصل شیدایی در مردادماه و اجلاسیه ۸ هزار شهید استان در مهرماه برگزار می‌شود.

وی مخاطب اصلی این کنگره را نسل جوان جامعه ذکر کرد و افزود: با پیگیری‌های آموزش و پرورش استان و سازمان بسیج دانش‌آموزی بیش از یک‌هزار یادواره در مدارس انجام شده و در همین راستا نیز تعداد زیادی از دانش‌آموزان توانستند از مرکز فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس بازدید داشته باشند. فرجی با بیان اینکه با بیان اینکه امسال دومین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۸ هزار شهید استان برگزار می‌شود اظهار داشت: مردم همدان بی‌صبرانه منتظر برگزاری بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی در این دیار تاریخی هستند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal