آخرین اخبار

30. خرداد 1402 - 14:22   |   کد مطلب: 45324
رئیس اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد از برگزاری جشن «وصال» همزمان با هفته ازدواج در این شهرستان خبر داد و گفت: در این جشن که با همکاری ادارات ورزش و جوانان، بهزیستی، کمیته‌امداد، تبلیغات اسلامی انجام می‌شود، عقد یک زوج انجام خواهد شد..

مهدی صمدپناهی، در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در اول ذی‌الحجه و نامگذاری این ایام با عنوان هفته ازدواج، گفت: هفته ازدواج امسال با شعار «ازدواج آسان و آسمانی» طی روزهای 30 خرداد تا 4 تیرماه است.

 

وی با اشاره به کمرنگ شدن ازدواج در بین جوانان، گفت:  باید همه مردم و دستگاه‌ها و نهادها بیش از پیش به این مسئله مهم توجه داشته و زمینه را برای این امر الهی فراهم کنند.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد از برگزاری جشنی با عنوان جشن «وصال» به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در اسدآباد خبر داد و گفت: در این جشن که با همکاری ادارات ورزش و جوانان، بهزیستی، کمیته‌امداد، تبلیغات اسلامی انجام می‌شود، عقد یک زوج انجام خواهد شد.

 

وی تجلیل خیرین ازدواج و واسطین ازدواج، اصحاب رسانه،  دستگاه‌های دولتی مؤثر در امر ازدواج را از برنامه‌های هفته ازدواج برشمرد.

 

صمدپناهی از ارائه خدمات مشاوره رایگان در هفته ازدواج خبر داد و گفت: این مراکز مشاوره زیر نظر بهزیستی است.

 

وی در بخشی از سخنانش به موضوع راه‌اندازی مجدد استخر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: این پروژه در سال 98 افتتاح و به دیل نقص فنی از ارائه خدمات خارج شده بود که امسال در خرداد با رفع نواقص آن و با حضور مسئولان راه‌اندازی شد و هم اکنون خدمات ارائه می‌دهد.

 

رئیس اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد با بیان اینکه سانس فعالیت آقایان در استخر مشخص است، افزود: از هفته آینده نیز بانوان می‌توانند از خدمات استخر بهره ببرند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal