آخرین اخبار

9. تير 1401 - 22:41   |   کد مطلب: 42647
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۷۰ برنامه متنوع فرهنگی و هنری از سوی اینم اداره کل تدوین شده است که همزمان با فرارسیدن هفته ازدواج ( ۱۰ تا ۱۶ تیرماه) در سطح استان اجرا می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، «حمید سیفی» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت ‌گرفته و بهره مندی از ظرفیت جوانان فعال در سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان در هفته ازدواج برنامه‌های متنوع و بسیار خوبی برای ترویج و فرهنگ‌سازی امر مهم ازدواج هدفگذاری شده است.

وی، برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) همراه با عقد زوج‌ها، برگزاری گلریزان با حمایت و همراهی خیرین، برگزاری کارگاه‌های آموزشی قبل از ازدواج، کمپین آموزش و مشاوره رایگان را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: برگزاری کمپین‌های رسانه‌ای برای ترویج ازدواج آسان، برگزاری نشست‌های تخصصی با صاحب‌نظران توسط رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استانی، برگزاری گفت و گوها و نشست‌های آنلاین در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با طرح دغدغه‌های جوانان در خصوص ازدواج و تشکیل خانواده و حضور صاحب‌نظران از برنامه‌های مهم اجرایی این هفته است.

سیفی اظهار داشت: برگزاری جلسات کارشناسی با حضور صاحب‌نظران، مدیران مراکز مشاوره، روان‌شناسان و مشاوران فعال مراکز، جامعه‌شناسان، مربیان کارگاه‌های آموزشی و سایر اساتید در بحث ازدواج و خانواده در شبکه‌های استانی و آسیب‌شناسی موضوعات ازدواج، خانواده و جمعیت در استان اهم برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در هفته ازدواج است.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های مشاوره فردی و گروهی توسط سازمان‌های مردم‌نهاد، برگزاری نشست با مبلغان، جلسه با خیرین، ازدواج، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در حوزه ازدواج در بین جوانان و تهیه و تولید محتوای و انتشار در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های استان همدان در هفته ازدواج است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: فرهنگ‌سازی امری مهم برای پرداختن به مساله ازدواج جوانان است و در این راستا باید آثار و برکات ازدواج به‌موقع و آسان در جامعه تبیین و به عوامل و نتایج ازدواج دیرهنگام که در جامعه آثار مخربی بر جای می‌گذارد، پرداخته شود.

هفته ازدواج امسال از روز دهم تیرماه مصادف با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز و تا ۱۶ تیرماه ادامه خواهد داشت./ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal