آخرین اخبار

31. خرداد 1402 - 10:18   |   کد مطلب: 45330
مسئول کانون جوانان رضوی شهرستان اسدآباد از با بیان اینکه سهم اسدآباد از طبخ و توزیع 8 هزار پرس غذای گرم در ضیافت غدیر، هزار پرس غذا است، گفت: این امر با کمک و نذورات خیرین و نیکوکاران انجام می‌شود.

علی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از برپایی ضیافت غدیر در شهرستان اسدآباد و اطعام غدیرانه در این صیافت خبر داد و گفت: همزمان با عید سعید غدیر و در شب و روز این عید بزرگ جوانان رضوی استان همدان برای سومین سال متوالی، بیش از 8 هزار پرس غذای گرم را  طبخ و در سراسر استان بین جامعه هدف توزیع می‌کنند.

 

وی اظهار کرد: سهم اسدآباد از طبخ و توزیع اطعام غدیرانه در ضیافت غدیر، حداقل هزار پرس است که نیاز به کمک خیرین و دلدادگان به حضرت علی(ع) است.

مسئول کانون جوانان رضوی شهرستان اسدآباد با اعلام شماره حساب 5029-0810-3960-5478 به نام مسعود اسکندری برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و پخت 8 هزار غذای گرم در استان، خاطرنشان کرد: این اقدام  در ایام عید غدیر را از حضرت علی(ع) که شبانه به نیازمندان کمک‌رسانی داشت و برای آنان غذا می‌برد، الگو گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: قرار است با کمک اعضای کانون سابقون و جوانان رضوی و همکاری شورای اسلامی شهرداری و شهر اسدآباد در عید غدیر  پرچم ۵۰ مترمربعی علی ابن ابی طالب(ع) را در بام شهر به اهتزاز درآوریم.

محمودی گفت: چه خوب است نوجوانان و جوانان ما  به جای توجه به الگوهای غربی که به نام مدرنیته به دنبال لذت‌های زودگذر دنیای فانی هستند، با عقلانیت و توجه به رهنمودهای قرآن و پیامبر و امامان معصوم و شیوه‌های زندگی حضرت علی(ع)، آن‌ها را الگوی خود در زندگی قرار دهند و در راهی که به درستی آن ایمان دارند، تلاش کنند و استوار و ثابت قدم باشند.

وی تأکید کرد: هر فردی با هر توانی، در این مسیر اقدامی انجام دهد، چراکه تبلیغ غدیر، تبلیغ و ترویج دین خداست.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal