1. تير 1402 - 11:20   |   کد مطلب: 45339
در هفته مبارزه با مواد مخدر و تشویق افراد به ورزشی سالم و لذت‌بخش صورت می‌گیرد؛
4 تیر؛ برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری در اسدآباد
رئیس هیئت ورزشی دوچرخه‌سواری شهرستان اسدآباد با اشاره به فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر و در راستای ایجاد فضای شاد و مفرح برای جوانان و نوجوانان، گفت: : یک دوره مسابقه دوچرخه‌سواری در روز یکشنبه 4 تیرماه همزمان با این هفته برگزار می‌شود.

یزدان شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، از برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: یک دوره مسابقه دوچرخه‌سواری در روز یکشنبه 4 تیرماه همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر در شهر اسدآباد برگزار می‌شود.

 

 

رئیس هیئت ورزشی دوچرخه‌سواری شهرستان اسدآباد افزود: این مسابقه دوچرخه سواری از مسیر میدان دانشگاه به سمت جاده ترخین آباد ملحمدره انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه دوچرخه‌سواری به همت هیئت ورزشی دوچرخهسواری و اداره ورزش و جوانان انجام می‌شود، افزود: افراد دارای دوچرخه‌ می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره مسابقه دورچخسواری به اداره ورزش و امور جوانان شهرستان مراجعه کنند.

 

شفیعی یکی از شرایط حضور در مسابقات دوچرخهسواری داشتن بیمه ورزشی است که البته این بیمه تنها مختص به مسابقه نیست و در طول استفاده افراد از دوچرخه و در صورت وجود مشکل و آسیب ناشی از دوچرخه‌سواری می‌توان از آن بهره برد.

 

وی یادآور شد: این مسابقات همره با اهدا جوائز خواهد بود.

رئیس هیئت ورزشی دوچرخه‌سواری شهرستان اسدآباد  با بیان اینکه 100 دوچرخه‌سوار در هیئت رزشی دوچرخه‌سواری این شهرستان بیمه شدند، تأکید کرد: ورزشکاران در این رشته ورزشی سازماندهی می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه دوچرخه‌سواری به عنوان یک ورزش سالم و لذت‌بخش برای تمام سنین از کودکان خردسال تا بزرگسالان، است، اظهار کرد: این مسابقات ورزشی در راستای تشویق جوانان و نوجوانان به امر ورزش و توجه ویژه به دوچرخه سواری و البته در راستای کاهش آسیب‌های ناشی از مواد مخدر انجام می‌شود.

شفیعی کاهش وزن، بهبود بیماری‌هایی چون قلب و عروق، تقویت پا، ایجاد فضایی شاد، بانشاط، و مفرح، مفید برای استقامت، جایگزینی برای ماشین و کاهش آلودگی در جامعه را از فواید ورزش دوچرخه‌سواری برشمرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal