آخرین اخبار

1. تير 1402 - 13:41   |   کد مطلب: 45341
روانشناس و مشاور پیش از ازدواج در استان همدان در کارگاهی که به مناسبت هفته ازدواج و در راستای تشویق دختران مجرد به امر ازدواج، با عنوان «ازدوج آسان» در شهر اسدآباد برگزار شده بود، به مسائل پیش از ازدواج و مسئله ناامیدی در جامعه پرداخت.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و در هفته ازدواج، کارگاهی با موضوع «ازدوج آسان» در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نووان شهرستان اسدآباد برگزار شد.

در این کارگاه که به همت و همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، حوزه علمیه الراضیه(س)، ستاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان اسدآباد برگزار شد، یونس علامه با اشاره به اهمیت امر ازدواج، به راهکارهای ارتباط درست و صحیح بین افراد و گفتار صحیح پرداخت.

 

روانشناس و مشاور پیش از ازدواج در استان همدان در بخشی از آموزش‌های مسائل پیش از ازدواج، به مسئله ناامیدی فرد اشاره کرد و گفت: شیطان به وسیله ناامیدی دست به هر کاری می‌زند و انسان را از پای در می‌آورد، بنابراین هر انسانی باید با امید زنده بماند و زندگی کند.

 

در حاشیه این کارگاه با موضوع «ازدواج آسان»، کارشناسانی در حوزه علمیه به مسائل و شبهات فقهی قانونی حجاب و عفاف پاسخ می‌دادند و یک غرفه نیز با عنوان «حس خوب» برای ایجاد گروهی از دختران مجرد تشکیل شد.

 

در این کارگاه یکی از مداحان اهل بیت(ع) به مولودی خوانی و مدیحه‌سرایی با موضوع جشن ازدواج ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)  پرداخت.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal