آخرین اخبار

3. تير 1402 - 18:12   |   کد مطلب: 45355
معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان:
اسدآباد بدون مرکز مشاوره ازدواج!/برگزاری جشن وصال در اسدآباد به همت سمن بهاری‌ها
معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به نبود یک مرکز مشاوره ازدواج در اسدآباد، گفت: می‌طلبد آموزش و پرورش و دانشکده علوم پزشکی برای راه‌اندازی آن پای کار بیایند، البته هزینه مشاوره برای افراد رایگان و برعهده اداره امور جوانان است.

به گزارش آوای سیدجمال، یوسف خدرویسی در جشن وصال که به مناسبت هفته ازدواج در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد برگزار شد، با اشاره به اهمیت ازدواج و ضروری دانستن ازدواج آسان، گفت: امسال در این هفته با همکاری کمیته امداد ۳۲۰ جهیزیه بین نوعروسان اهدا شد.

معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از عدم وجود یک مرکز مشاوره ازدواج در اسدآباد ابراز ناراحتی کرد و گفت: تنها شهری که فاقد این مرکز است، اسدآباد است که وجود این مرکز می‌تواند راه و روش مهارت را به افراد جامعه آموزش دهد.

وی افزود: با ایجاد این مرکز هزینه انجام مشاوره برای افراد رایگان و بر عهده اداره ورزش خواهد بود البته می‌طلبد آموزش و پرورش و دانشکده علوم پزشکی برای راه‌اندازی آن پای کار بیایند.

خدرویسی به آمار تسهیلات بانکی اعطا شده به جوانان در سال گذشته هم اشاره ای کرد و گفت: میزان تسهیلات ازدواج ۱۸۰ میلیون تومان است و ضمانت آن هم تنها یک ضامن است.

 

وی با اشاره به اینکه در سطح استان همدان جشن وصال به همت سمن‌ها برگزار شده است، افزود: البته به دلیل نبود یک سمن فعال در این شهر، از طریق سمن شهرستان بهار اقدام به برگزاری جشن وصال کردیم.

جشن وصال با حضور جمعی از خانواده، نوعروسان و مسئولان از جمله امام جمعه، دو معاون فرماندار، رؤسای بهزیستی، کمیته امداد، اداره ورزش، اصحاب رسانه برگزار و در این جشن خطبه عقد یک زوج توسط امم جمعه قرائت شد، کمیته امداد هم جهیزیه 10 نوعروس را به همراه همسرشان به خانه بخت فرستاد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal