آخرین اخبار

4. تير 1402 - 14:01   |   کد مطلب: 45366
معاون فرهنگی حوزه علمیه الراضیه اسدآباد از ثبت‌نام قرآن‌آموزان دختر این شهرستان در کانون دختران حاج قاسم خبر داد و گفت: دختران علاقه‌مند با رده سنی ۱۰ تا ۱۸ سال تا ۱۰ تیرماه مهلت دارند در این کانون ثبت‌نام کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، مریم حمیدی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران اسدآباد با بیان اینکه این مرکز جهت برنامه‌های فرهنگی تربیتی از بین دختران ۱۰ تا ۱۸ ساله ثبت‌نام می‌کند، گفت: در این مرکز کلاس‌های ترتیل، تجوید، روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌ کریم همزمان با ایام تابستان ویژه قرآن‌آموزان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری کلاس‌های هنری از جمله خوشنویسی، نقاشی، مداحی، سیر مطالعاتی از کتاب‌های معرفتی و اعتقاد و استفاده از اعضای این کانون برای تشکیل گروه سرود شهرستان از برنامه کانون دختران حاج قاسم در ایام تابستان است.

حمیدی با بیان اینکه قرآن‌آموزان برای ثبت‌نام حضوری می‌توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه، ساعت ۱۶ به دارالقرآن شهید وارسته مراجعه کنند، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در فضای مجازی می‌توانند به آیدی @sahebzaman۱۱۸۴ مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۹۹۸۶۶۹۱۹ تماس بگیرند./ایکنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal