آخرین اخبار

6. تير 1402 - 21:35   |   کد مطلب: 45393
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اوقات فراغت در تابستان بستری برای تعلیم مهارتی نوجوانان است، گفت: خانواده‌ها باید با تمرکز بر موضوعات مهارتی فرزندان‌شان مانع رشد کاریکاتوری آنان در حوزه‌های تربیتی شوند، البته در راستای مهارت‌آموزی نوجوانان از سوی آموزش و پرورش دوره‌های اوقات فراغت برنامه‌ریزی شده است.

جلال زارع در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال با اشاره به افتتاح دوره‌های اوقات فراغت در شهرستان اسدآباد، گفت: از چند ماه قبل آموزش و پرورش اسدآباد برای اجرای برنامه‌های این دوره در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان، تمرکز و برنامه‌ریزهایی داشتند که قابل تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان اسدآباد با اشاره به نقش والدین در غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان‌شان، گفت: خانواده‌ها باید با تمرکز بر موضوعات مهارتی فرزندان‌شان مانع رشد کاریکاتوری آنان در حوزه‌های تربیتی شوند.

 

وی تلاش چندین ماهه دست اندرکاران تعلیم و تربیت را در برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، ستودنی خواند و گفت: اوقات فراغت در تابستان بستری برای تعلیم مهارتی نوجوانان است و در این مدت که آنان از مرکز آموزشی دور هستند، می‌توانند به بحث مهارت‌آموزی بپردازند.

 

زارع با اشاره به خسارت زیان‌آور در پی غفلت آموزش و پرورش کشور از مباحث تربیتی و مهارتی نوجوانان، گفت: این غفلت باعث شد که بسیاری از نوجوانان ناآگاهانه در اغتشاشات حضور داشته باشند و آثار عمیق و خسارت زیادی را هم آنان و هم کشور در تعلیم و تربیت ببیند.

 

وی تصریح کرد: وجود 2.5 میلیون نفر نوجوانان مستعد و فاقد هرگونه مهارت و دانش،  سبب طمع دشمن برای سرمایه‌گذاری  این قشر شد که در چند ماه اغتشاشات، موجب شکاف تربیتی و نظام آموزش و پرورش شد.

 

از امروز دوره های مهارتی نوجوانان و دانش‌آموزان از سوی آموزش و پرورش آغاز شده است که انتظار می‌رود آموزش و پرورش در اطلاع‌رسانی این آموزش‌ها بیشتر تلاش کند تا همه محلات را در بر بگیرد و آنان از این امر مطلع شوند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal