آخرین اخبار

9. تير 1402 - 14:26   |   کد مطلب: 45411
در بیانه ای؛بسیج اساتید دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی
دولت سوئد، عاملان اهانت به ساحت مقدس قرآن را مجازات کند
کانون بسیج اساتید دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی اقدام شیطانی، شوم و نفرت‌انگیز استکبار جهانی رو به افول و اذناب حقیرشان دولت سوئد را محکوم کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، در پی  اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم  و این اقدام شیطانی بسیج اساتید دانشگاه سیدجمال را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ(آیه 9 سوره مبارکه حجر)

در ایام مقدس ذی الحجه، دست‌های آلوده و نفس‌های ناپاک استکبار رو به اضمحلال و صهیونیست بین‌الملل از آستینِ دولت مردانِ کشور سوئد بیرون آمد و تحت حمایت دولت به ظاهر متمدن و دین ستیز و معنویت گریز سوئد، یک افراط گرای هتاک اقدام به پاره کردن و آتش زدن قرآن کریم کرد. نیک می دانیم این اقدام گستاخانه و جسارت آمیز نشان دهندۀ منتهای سفاهت و جهالت جهان غرب و اوج استیصال و ناتوانی آنها در برابر گفتمان حیات بخش و نجات بخش دین مبین اسلام و منطق نیرومند قرآن کریم می باشد که امروزه قلب آزادی خواهان و وجدان های بیدار جهان را حتی در مرکز کشورهای اروپایی و آمریکا تسخیر کرده است. به کوری چشم دشمنان کوردل، مشعل پرفروغ انوار مقدس قرآن کریم و عظمت این گنجینه بزرگ الهی، موجب جذب و هدایت جوانان خسته و بریده از مکاتب دست‌ساز بشری خواهد شد و باعث عزت روزافزون اسلام در گستره عالم خواهد شد. « وَمَكَروا وَمَكَرَ اللهُ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ».

کانون بسیج اساتید دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، این اقدام شیطانی، شوم و نفرت‌انگیز استکبار جهانی رو به افول و اذناب حقیرشان دولت سوئد را محکوم می نماید و مسئول این عمل قبیح را دولت نابخرد سوئد می داند. لذا از دولت سوئد می‌خواهیم عاملان این اقدام را مجازات و از تکرار آن جلوگیری به عمل آورد. ان شاءالله واکنش آزادی خواهان،  فرهیختگان، دانشجویان، پژوهشگران و تمامی افراد اهل کتاب جهان به نحوی است که دیگر جرأت انجام چنین اقدام موهن و رذیلانه ای نداشته باشند.
وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى
کانون بسیج اساتید اساتید دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal