آخرین اخبار

1. تير 1403 - 13:23   |   کد مطلب: 47995
رئیس بنیاد ملی نخبگان استان همدان عنوان‌کرد:
عوام‌فریبی و شعار دروغ در تبلیغات برخی نامزدها
رئیس بنیاد ملی نخبگان استان همدان گفت: این روزها مطالبق روال گذشته گاهی برای کسب آرای مردم انواع عوام‌فریبی و شعار دروغ در تبلیغات بیان می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

موسی اعظمی در سخنرانی پیش از خطبه‌ نماز جمعه این هفته اسداباد بااشاره به سالروز شهادت دکتر چمران و نامگذاری این روز به نام روز بسیج اساتید، گفت: بسیج اساتید دانشگاه‌ها همانند سای اقشار بسیج برگرفته از آرمان‌های والای انقلاب است و طبیعی است همانند دیگر بسیجیان رسالت و ماموریت نقش جهادی در درجه اول دارد.

وی بسیج اساتید را یک تشکل گسترده و فراگیر علمی و یک شبکه متخصص و متعهد و مجاهد خواند و افزود: اساتید بسیجی نباید فقط نقش تعلیمی داشته باشند، بلکه بایستی نگاه و رفتار و عمل آن‌ها مبتنی بر پیشرفت علمی، نوآوری و بحث اخلاقی و ترییتی باشد.

این استاد بسیجی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات امروزه در دنیا معیار و نماد اصلی حاکمیت مردم هر کشور بر سرنوشت خود و تبلور مردم‌سالاری در امور کشور است که این امر در ایران اهمیت دوچندان دارد.

وی بااشاره به مطالبات مردم در عرصه‌‌های مختلف، گفت: این روزها شاهدیم مطالبق روال گذشته گاهی برای کسب آرای مردم انواع عوام‌فریبی و شعار دروغ در تبلیغات بیان می‌کنند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان همدان با اشاره به خدمت دولت شهید رئیسی، تصریح کرد: اگر مردم برای تشییع شهید رئیسی سنگ تمام گذاشتند، به خاطر رفتار و صداقت و دلسوزی او بوده است.

وی یکی از مطالبات عامه مردم را عدالت‌محوری و عدالت‌خواهی خواند و افزود: این نفع مردم و محرومین است که کم‌هم نیستند.

اعظمی به موضوع سفرهای استانی دولت شهید رئیسی اشاره و پرهیز از تنش سیاست خارجی، مقابله با فساد اداری و ساختاری، پیگیری سیاست بین‌المللی همسایگی و منطقه‌ای و کنترل تورم و رشد نقدینگی را را از خدمات دولت شهید رئیسی برشمرد.

وی بااشاره به وجود حدود ۵۰ هزار واحد تعطیل و نیمه تعطیل در کشور، افزود: در این نهضت تاکنون ۸ هزار و ۷۷۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در سراسر کشور احیا شد.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal