آخرین اخبار

10. تير 1402 - 12:07   |   کد مطلب: 45416
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد گفت: در راستای افزایش آمادگی و مهارت نجاتگران و همچنین افزایش توان امدادی و عملیاتی به موقع در حوادث کوهستان، دوره توان‌افزایی کوهستان ویژه پرسنل هلال احمر و نجاتگران اسدآباد در ارتفاعات کوه کرکسین برگزار شد.

مهدی حیدری درگفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به برگزاری دوره توان‌افزایی کوهستان ویژه پرسنل و نجاتگران اسدآباد در ارتفاعات کوه کرکسین، گفت: این دوره در ۹ تیر ماه در ارتفاعات کرکسین این شهرستان با حضور ۱۲ نفر از پرسنل ونجاتگران شعبه در قالب ۳ تیم برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد هدف از برگزاری دوره توان‌افزایی کوهستان را افزایش آمادگی و مهارت نجاتگران و همچنین افزایش توان امدادی و عملیاتی به موقع در حوادث کوهستان دانست.

 

وی یادآور شد: در این دوره توان‌افزایی نجاتگران علاوه بر بازآموزی مباحث زندگی در شرایط سخت ، کار با تجهیزات کوهستان واصول کوهپیمایی صعود به قله ، مبانی آشنایی با کوهستان و حوادث آن، آموزش جستجو و نجات در کوهستان، ارزیابی و مدیریت صحنه حادثه را آموزش دیدند.

 

حیدری خاطرنشان کرد: در این دوره‌های بازآموزی پرسنل و نجاتگران با مروری بر آموخته های خود، نقاط ضعف خود را درجهت خدمت رسانی بهتر و پاسخگویی مناسب تر در حوادث نیز رفع کردند.

 

وی از اجرای مانور فرهنگی، آموزشی «نه به اعتیاد» در اسدآباد خبر داد  و گفت: در راستای عمل به اهداف انسان دوستانه خود و با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه خصوصاً بین جوانان و نوجوانان یک دوره مانور فرهنگی، آموزشی در این شهر برگزار شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد گفت: در این مانور ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و مشاوره در خصوص ترک اعتیاد، برپایی نمایشگاه عکس اعتیاد، ایستگاه سلامت، توزیع بروشور و پمفلت، فضای دوستدار کودک و مسابقه نقاشی  وتشکیل زنجیره انسانی باشعار نه به اعتیاد در پارک شهید رجایی این ‌شهر برگزار شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal