آخرین اخبار

28. اسفند 1402 - 10:16   |   کد مطلب: 47624
رئیس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد از برپایی ایستگاه خدمات بشردوستانه در ایام تعطیلات نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این ایستگاه 75 نفر امدادگر، نجاتگر، داوطلب و پرسنل جمعیت فعالیت و به مردم خدمات ارائه خواهند داد.

مهدی حیدری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، از اجرای طرح نوروزی جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان اسدآباد در مسیر محورهای مواصلاتی چندین استان از جمله کرمانشاه، همدان و سنندج به عنوان یکی از پرترددترین محورهای جاده ای استان همدان و البته غرب کشور محسوب می‌شود که در این رستا جمعیت هلال احمر با شعار «هم راه‌تان هستیم» در حال آماده‌باش برای ارائه خدمات بشردوستانه، و مهرورزانه و امدادی است.

 

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان اسدآباد 40 نفر به صورت داوطلب، 20 نفر به عنوان نجاتگر و 15 نفر پرسنل جمعیت هلال احمر این شهرستان در ایستگاه خدمات بشردوستانه آماده ارائه خدمات هستند، افزود: این ایستگاه به همت هلال احمر در پارک ملت ایجاد و آماده خدمت‌رسانی هستند.

 

رئیس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد با بیان اینکه جمعیت هلال احمر این شهرستان دارای دو پایگاه امدادی جاده‌ای با نام شهیدان عمادی و قدرتی است، افزود: در پایگاه‌ امداد جاده‌ای شهید عمادی که در گردنه شهرستان اسدآباد قرار دارد، پنج نفر و در  گردنه اسدآباد و در پایگاه امداد جاده‌ای شهید قدرتی در مسیر اسدآباد به کنگاور، در محور محله جنت‌آباد شهر پالیز 5 نفر در ایام تعطیلات نوروزی فعالیت خواهند داشت.

 

بنا به گفته دبیرکل جمعیت هلال احمر در نوروز امسال پایگاه‌های امدادی، پست‌های ثابت، پست‌های سیار، ایجاد فضای دوستدار کودک، برپایی ایستگاه‌های ایمنی و سلامت، اجرای پویش هلال رحمت،  طرح مروجین سلامت و پایش سلامت، برپایی ایستگاه راهنمایی مسافران نوروزی اجرا خواهد بود.

 

شهرستان اسدآباد یکی از شهرستان‌های استان همدان است که حضور امدادگران به واسطه تردد بی‌شمار مسافران و وسایل نقلیه در آن نیاز مهم و ضروری است و می‌تواند کمک شایانی در هنگام بروز حوادث احتمالی در جاده را به مسافران داشته باشد.

انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal