آخرین اخبار

11. تير 1402 - 16:10   |   کد مطلب: 45430
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان از افزایش چند درجه‌ای دمای هوای همدان خبر داد و گفت: روند افزایشی دما در استان ادامه‌دار است به نحوی که تا چند روز آینده بین سه تا چهار درجه سانتیگراد دما افزایش می‌یابد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدحسن باقری‌شکیب امروز  با اشاره به افزایش دمای روزانه هوا اظهار کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی، آسمان اکثر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش ملایم باد است.

وی با تاکید بر اینکه با وجود پایداری نسبی وضعیت جوی، دمای روزانه هوا تا چند روز آینده بین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش داردشس یادآور شد: دمای هوا در برخی نقاط استان به ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: روند افزایشی دما در استان ادامه دارست به طوری که از بعد از ظهر امروز با افزایش سه درجه‌ای دما میزان کمینه و بیشینه دمای استان افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه وضعیت آب وهوایی آسمان استان تا اواخر هفته پایدار است تصریح کرد: پایداری دما پدیده غالبی است که افزایش دمای هوا را در پی دارد.

باقری‌شکیب با اشاره به اینکه روز گذشته اسدآباد با ۳۵ درجه سانتیگراد و صبح امروز بهار با ۱۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده است اضافه کرد: تغییرات دمای هوای شهر همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۳۳ و ۱۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

فارس

پایان پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal