آخرین اخبار

31. تير 1402 - 19:31   |   کد مطلب: 45616
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: ۱۰۹ مبلغ به مساجد و حسینه‌های شهر و روستاهای اسدآباد در دهه اول محرم اعزام شده‌اند.

به گزارش آوای سیدجمال، ولی‌الله مصباحی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در دهه اول محرم، ۱۰۹ مبلغ بومی و غیر بومی به مساجد و حسینه‌های شهر و روستای اسدآباد اعزام شده‌اند که از این مبلغان ۵۹ نفر آقا و ۵۰ نفر بانو هستند.

وی اعزام مبلغان را در راستای ترویج فرهنگ عاشورا، بیان عبرت‌ها و درس‌های عاشورا، بصیرت و هوشیاری مردم در برابر توطئه‌های شوم دشمنان عنوان کرد و گفت: برگزاری مراسم زیارت عاشورا در گلزار شهدا در روز عاشورا به همت هیئت پیروان ‌شهدا از جمله برنامه‌های این اداره در دهه اول ماه ‌محرم است.

مصباحی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره هشت هزار شهید سرافراز استان همدان بیان کرد: طرح شناسایی شهدای محلات و نصب تصاویر آنها در محل برگزاری مراسم‌ هیئت‌ها و قرائت وصیت‌نامه این شهدا انجام می‌شود؛ همچنین مراسم هر شب به نیابت از یک یا چند شهید محله در این دهه برگزار می‌شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: برگزاری نماز ظهر عاشورا همزمان با نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با ذاکران نوجوان، برگزاری مراسم تعزیه در روز عاشورا و سوم عاشورا، برگزاری مراسم دسته‌روی و عزاداری هیئت‌های حسینی در روز تاسوعا و عاشوا و اطعام و احسان به نیازمندان به نیابت امام حسین(ع) از دیگر برنامه‌های دهه اول ماه‌ محرم است./ ایکنا
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal