آخرین اخبار

30. مرداد 1402 - 7:51   |   کد مطلب: 45883
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد خبر داد:
اعزام 101 مبلغ به مساجد و 12 ایستگاه‌ صلواتی اربعین حسینی در اسدآباد
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به برپایی 12 ایستگاه صلواتی در مسیر زائران امام حسین(ع) در این شهرستان خبر داد و گفت: در ایام اربعین امسال برای تبلیغ دین، دستورات و احکام دینی 101 مبلغ به مساجد و ایستگاه‌های صلواتی اعزام خواهند شد.

  ولی‌الله مصباحی در گفتگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی، گفت: در ایام اربعین امسال 48 مبلغ برادر و 53 مبلغ خواهر برای تبلیغ دین و دستورات و احکام دینی به مساجد شهرستان و ایستگاه‌های اربعین حسینی اعزام می‌شوند.

 

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری در مساجد و هیئات مذهبی در ایام اربعین حسینی خبر داد و افزود: در دهه آخر صفر، هزار و 100 مورد سخنرانی در مراسمات مختلف عزاداری خواهیم داشت.

 

وی از برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی در مسجد امام خمینی(ره) گردنه اسدآباد که یکی از ایستگاه‌های صلواتی این ایام است، خبر داد و گفت: این مراسم در روز اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

 

مصباحی تجمع عاشورائیان در امامزاده احمد سیدان 6 همزمان با روز اربعین از دیگر برنامه‌های این ایام خواند و گفت: در این ایام 12 ایستگاه صلواتی در مسیر زائران امام حسین(ع) برپا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه برای اسکان زائران هماهنگی با مساجد، حسینیه‌ها و آموزش و پرورش انجام شده است، افزود: برای برطرف کردن مشکل کم آبی محل های اسکان نیز رایزنی و مکاتبه با اداره آبفای شهرستان صورت گرفته است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در ایام اربعین امسال با سه وعده غذایی از زائران حسینی پذیرایی خواهد شد، گفت: در این ایام غرفه‌های فرهنگی ویژه خواهران در ایستگاه‌های صلواتی خواهران برپا خواهد شد.

 

وی اقامه جماعت در نماز خانه‌های ایستگاه‌های  ‌صلواتی، واکس زدن، ماشین‌نویسی و پاک کردن شیشه وسایل نقلیه زوار حسینی از دیگر خدمات فرهنگی به آنان است.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal