آخرین اخبار

1. مرداد 1402 - 11:20   |   کد مطلب: 45626
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ» (الصف: ۸)

«می‌خواهند نور خدا را با دهانهاشان خاموش سازند و خداوند تمام کننده نور خود است؛ هر چند کافران را ناخوش آید»

با عرض تسلیت ایام محرم و عزای ابا عبد الله الحسین (علیه السلام) و یاران وفادارش در سرزمین کربلا، قرآن کریم کتاب هدایت انسان و نسخه شفابخشِ دردهای انسان و راهنمای او به سوی سعادت و خوشبختی در مدار سجده و مسیر روشنِ بندگی است.

قرآن روح سلحشوری علیه کفر، شرک، نفاق، ظلم و استکبار است. با فهم معارف عمیق و درک حقایق انیقِ قرآن توسط مسلمانان و پیروانِ دین محمدی (صل الله علیه و آله) و رهروان ادیان ابراهیمی و آحاد بشرِ تشنه حقایق قرآن مجید، نقشه دشمنان نقش بر آب و ترفند شیاطین بی اثر و حیله و مکر دستگاه‌های جاسوسی استکبار خنثی می‌شود.

پیشینه و دیرینه توهین به قرآن مبین و مقدسات اگر چه در طول زمان وجود داشته است ولی با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری جریان مقاومت و بیداری اسلامی در جان وجهان و سیلی‌های محکمی که استکبار جهانی به ویژه امریکای جنایتکار و سگِ هار او در منطقه یعنی رژیم کودک کش صهیونیستی و کشورهای زیر یوغ آنان در شاخ اروپا خصوصا کشور یاغی سوئد و دانمارک خورده است با توهین به قرآن عزیز عمق دشمنی و حقد و کینه خود را به این کتاب آسمانی مسلمانان نشان دادند که نشان از درماندگی و فقدان عقل و منطق در مقابل اسلام ناب محمدی (ص) است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ضمن محکومیت این اعمال شیطانی، امت مسلمان و ملت انقلابی ایرانِ اسلامی به ویژه مردم متدین و ولایتمدار دیار دارالمومنین همدان را به حضور در صحنه‌های عشق آفرین در دفاع از قرآن کریم و ستم ستیزی در مقابله با دشمنان با الگوی هماره زنده عاشورای اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران عاشورائیش دعوت می‌کند.

 سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal