آخرین اخبار

2. مرداد 1402 - 7:05   |   کد مطلب: 45631
در راستای ایجاد نظم و امنیت عمومی صورت گرفت؛
توقیف 14 دستگاه موتورسیکلت مزاحم آرامش مردم در اسدآباد
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اجرای شبانه طرح توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم و متخلف در سطح شهر، گفت: شب گذشته ۱۴ دستگاه موتورسیکلت مزاحم که با پرسه‌زنی، آلودگی صوتی و تک چرخ زنی اسباب مزاحمت مردم عزادار شده بودند، توقیف و روانه پارکینگ شد.

به گزارش آوای سیدجمال،  افشین یاری با اشاره به اجرای طرح برقراری نظم و امنیت در دهه اول محرم در سطح شهرستان اسدآباد، گفت: توقیف تعدادی از موتورسوار متخلف که با پرسه‌زنی، آلودگی صوتی و تک چرخ زدن اسباب مزاحمت مردم عزادار را فراهم آورده بودند، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به هشدارهای لازم از طرق مختلف، افزود: شب گذشته پس از هماهنگی با مراجع قضایی، طرح توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم و متخلف با بهره‌گیری از توان کارکنان پلیس‌های  تخصصی و کلانتری۱۱  و ۱۲ جانبازان در سطح شهر اسدآباد اجرا شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ۱۴ دستگاه موتورسیکلت مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

 

یاری با اشاره به استمرار اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران مزاحم و متخلف در سطح شهرستان، شهروندان را به استفاده صحیح از این وسیله نقلیه توصیه و از والدین خواست از در اختیار قرار دادن موتورسیکلت به جوانان و نوجوانان خود که فاقد گواهینامه و بیمه نامه هستند، خودداری کنند.
انتهای پیام/نظری‌فرهودی

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal