آخرین اخبار

3. مرداد 1402 - 12:38   |   کد مطلب: 45645
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد با اشاره به تألیف دو کتاب شهید اسدآباد و همدان توسط یکی از نویسندگان به نام این شهر و رونمایی از آن‌ها در کنگره هشت هزار شهید استان، گفت: برای چاپ و نشر کتاب چاپخانه‌ای در این شهر وجود ندارد‌ اما در تألیف کتاب شهدا حرف برای گفتن داریم.

به گزارش آوای سیدجمال، رضا قاسمی امروز در جلسه کمیته‌های رسانه، تبلیغات، تدوین، تألیف و نشر کنگره هشت هزار شهید استان همدان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به وظایف تک تک این کمیته‌ها، گفت: هر برنامه‌ای در هر مناسبتی باید تا قبل از کنگره هشت هزار شهید استان که در مهرماه برگزار می‌شود، به نام شهدا و عنوان کنگره اجرا شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به تألیف دو کتاب شهید شهرستان اسدآباد و همدان توسط یکی از نویسندگان به نام این شهرستان، افزود: این دو کتاب در کنگره امسال رونمایی خواهد شد.

 

وی بااشاره به چاپ کتابهای کودک و نوجوان در خصوص شهدا، توسط فاطمه بگزاده، افزود: اگر چه برای چاپ و نشر کتاب چاپخانه‌ای در این شهر وجود ندارد‌ اما در تألیف کتاب شهدا حرف برای گفتن  داریم.

 

قاسمی با اشاره به فضاسازی خوب شهرداری‌ها برای یاد شهدا، گفت: فضای تبلیغی نام و یاد شهدا در شهرهای آجین، اسدآباد و پالیز قابل تقدیر است.

 

در این جلسه، به موضوعاتی مانند نصب تمثال مبارک 14 شهید آجین در بلوار این شهر، مستند شهیدان جمور ، نسخه کتاب الکترونیکی وصیت شهدا، ساماندهی گلزار شهدای شهر پرداخته شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal