آخرین اخبار

10. مرداد 1402 - 19:07   |   کد مطلب: 45710
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد در بازدید از گردنه و زیرگذر روستای موسی‌آباد این شهرستان، به راهداری مهلت ضرب‌الاجلی ۲۰ روزه داد تا هم مشکل روشنایی و روکش آسفالت گردنه و هم زیرگذر موسی‌آباد را تکمیل کند.

به گزارش آوای سیدجمال، امید کاویار امروز در بازدیدی از گردنه این شهرستان با تأکید بر تسریع حل مشکلات این مسیر، گفت: باتوجه به فرارسیدن اربعین و  افزایش تردد ضروری است مشکلات آن هرچه سریعتر رفع شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد با اشاره به جلسه رئیس دادگستری با مدیر راهداری استان، تصریح کرد: روشنایی این گردنه باید تا ۲۰ روز دیگر کامل شود و اداره راهداری طبق تعهدات قبلی موظف به اجرای این موضوع است.

 

وی با صراحت به رئیس اداره راهداری شهرستان برای تحقق هرچه سریعتر این مهم،گفت: اگر حادثه‌ای ناشی از عدم تأمین روشنایی رخ دهد و کارشناس هم این موضوع را تأیید کند، قاطعانه و قانونی با مسئول مربوطه برخورد می‌شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد در خصوص آسفالت‌ گردنه اسدآباد،افزود: انتظار می‌رود روکش نقاط مشکل‌دار تا دو هفته آینده به اتمام برسد.

 

وی یادآور شد: در دو نقطه گردنه اسدآباد به صورت کارشناسی شده باید دو میان‌بر مابین نیوجرسی ایجاد شود تا در مواقع بحرانی موضوع سریعتر پیش رود.

 

کاویار در بازدیدی از زیرگذر روستای موسی‌آباد نیز، خواستار حل این مشکل تا اربعین حسینی شد و گفت: با ورود دستگاه قضا مشکلات انجام پروژه در این زیرگذر حساس مرتفع و رضایت مالک اخذ و موانع قضایی برطرف شده است.

 

بارها نقطه حادثه‌خیز گردنه اسدآباد و مشکل روشنایی این گردنه از طریق این رسانه مطالبه شده است.

انتهای پیام/نظری‌فرهودی

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal