آخرین اخبار

15. آبان 1402 - 18:31   |   کد مطلب: 46539
رییس پلیس راه همدان از برنامه ریزی مدیریت ارشد استان برای تسریع در رفع نقاط حادثه خیز استان خبر داد و گفت: استاندار همدان در جریان بازدید از مقر پلیس راه برای تحقق این مهم وعده پشتیبانی از نهادهای مسوول را داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایرنا، سرهنگ علی فکری اظهار کرد: علت نام گذاری برخی از نقاط و مسیرها به نقاطی حادثه خیز، فراوانی سوانح در آن جاده ها است بنابراین همه ساله برنامه ریزی هایی برای رفع مشکل این نقاط و کاهش آمار حوادث صورت می گیرد.

وی اصلاح هندسی مسیر، آشکار سازی نقاط حادثه خیز با نصب تابلو، چراغ های چشمک زن، خط کشی، نصب سرعتکاه و انجام یکسری طرح های عمرانی را از جمله اقدامات مورد نیاز برای ایمن سازی نقاط پرحادثه در جاده های برون شهری دانست.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: بنابراین یکی از درخواست های پلیس راه از استاندار همدان تسریع در ایمن کردن نقاط حادثه خیر باقی مانده بود که علیرضا قاسمی فرزاد با این درخواست موافقت و وعده حمایت های لازم برای ایمن کردن مسیر برای تردد رانندگان و مسافران را داد.

سرهنگ فکری بیان کرد: با ورود به فصل زمستان، تیم های گشتی پلیس راه از ظرفیت راهدارخانه ها نیز استتفاده می کنند که استاندار همدان با درخواست پلیس راه برای تجهیز این راهدارخانه ها موافقت کرد.

وی افزود: علیرضا قاسمی فرزاد در جریان بازدید از سیستم مونیتورینگ پلیس راه، با قدردانی از این کار ارزشمند بر ضرورت توسعه هوشمند سازی کنترل جاده ها با نصب دوربین پایشی و ثبت تخلف تاکید کرد و خواستار ارائه خدمات به صورت هوشمند شد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal