آخرین اخبار

15. مرداد 1402 - 13:51   |   کد مطلب: 45743
پس از ۳ سال و بدون دریافت دیه؛
قاتل دیگری در اسدآباد بخشیده شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد از دومین بخشش حکم قصاص توسط اولیای دم در این شهرستان خبر داد و گفت: امروز پس از گذشت سه سال از تاریخ وقوع جرم با بخشش اولیای دم، قاتل از مجازات قانونی بخشیده شد.

به گزارش آوای سیدجمال،  امید کاویار در حاشیه امر بخشش یک قاتل در اسدآباد، گفت: صبح امروز به حرمت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان و به دنبال پیگیری‌های دادستانی شاهد گذشت از یک پرونده قتل عمدی در شهرستان بودیم.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد بخشش و گذشت را جزیی ارزشمند از آموزه‌های دینی خواند و افزود: خانواده مقتول به طور مطلق و حتی بدون دریافت دیه از حق قانونی و شرعی خود گذشتند تا انسانی دیگر با فرصت زندگی مجدد به آغوش خانواده اش بازگردد.

 

وی با بیان اینکه لذتی در عفو است که در انتقام یافت نمی‌شود، افزود: ۱۰ روز قبل نیز در پرونده‌ای دیگر اولیای دم از حق خود گذشتند و در این مدت کوتاه، خوشبختانه دو پرونده قتل ختم به مصالحه شد.

 

کاویار با قدردانی از زحمات اعضای فعال مصلحین در مختومه شدن این پرونده‌ها، گفت: با راه‌اندازی کمیته‌های مصلحین و معتذرین که از ابتکارات دستگاه قضایی استان و مورد تأکید رئیس کل دادگستری است، برای ختم به سازش شدن پرونده‌های مختلف تلاش می‌شود.
انتهای پیام/د

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal