آخرین اخبار

19. مرداد 1402 - 7:06   |   کد مطلب: 45780
استاندار همدان گفت: شهدا و رزمندگان ما درس بزرگ و فراموش‌نشدنی به دشمنان دادند تا همه بدانند مردان ایران اسلامی در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آیند.

به گزارش آوای سیدجمال، علیرضا قاسمی‌فرزاد امسب در سومین یادواره شهدای عملیات رمضان و مرصاد اظهار کرد: زمانی که دشمن بعثی به سرزمین ما حمله کرد در فکر شکست نظام نوپای اسلامی بود فرزندان دلیر و شجاع این سرزمین که در دامان پاک مادران مومن و متقی با نان حلال پدر تربیت شده بودند در یک جبهه یکپارچه در مقابل تمام کفر ایستادند.

وی با بیان اینکه عملیات‌های مختلفی را برای حفظ دین و وطن در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم افزود: شهدا و رزمندگان ما درس بزرگ و فراموش‌نشدنی به دشمنان دادند تا همه بدانند مردان ایران اسلامی در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آیند.

استاندار همدان با بیان اینکه از همدان حدود یک هزار نفر در عملیات رمضان شرکت کردند و در کنار مردان بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی رزم کردند افزود: شهدا و رزمندگان راه و مسیری برای فرزندان ایران اسلامی باز کردند که اگر بخواهیم در دنیا مانا و سربلند بمانیم در مسیر اعتقادات باید آماده جانفشانی باشیم.

وی با بیان اینکه ما هیچ وقت فرزندان راستین کشور که خون پاک خود را هدیه کردند را فراموش نخواهیم ‌کرد تصریح کرد: این کنگره‌ها و یادواره‌ها برای آن است که بگوییم آنها را فراموش نخواهیم کرد.

 قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه رزمندگان همدان در مقابل منافقین در عملیات مرصاد ایستادند و آنها را زمین‌گیر کردند یادی از سردار سلیمانی کرد و گفت: سردار سال ۹۷ در حسینیه امام(ره) همدان و سالگرد عملیات رمضان وعده نابودی داعش را داد و محقق شد./فارس

پایان پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal