آخرین اخبار

26. مرداد 1402 - 7:00   |   کد مطلب: 45846
نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ایجاد مرکز معاینه فنی خودروهای سبک را مشق چندین ساله کشور دانست که گیر اصلی آن به محاکم قضایی ما برمی‌گردد، گفت: دادستان و رئیس دادگستری شهرستان موظف هستند که سریعتر موضوع را تعیین تکلیف و تدبیر کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی‌واله عصر دیروز در نشست با خبرنگاران شهرستان اسدآباد با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات امسال، اظهار کرد: به یک عرصه سخت رقابتی وارد می‌شویم و شما خبرنگاران سربازان فرهنگی جامعه هستند که اگر در یک جبهه عامدانه قلم بزنید و رسالت‌تان تحت شعاع آن قرار بگیرد، رسالت شما زیر سؤال است.

 

نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز جامعه از شما در دفاع از آبرو و حیثیت مردم انتظار دارد، گفت: ایجاد یک فضای مناسب برای اینکه مردم پای صندوق رأی بیایند، و فرقی نمی‌کند که سرمدی رأی بیاورد یا کسی دیگر، بنابراین مشارکت مهم است.

 

وی به افتتاح سالنن استخرشنای شهید سلیمانی و زمین چمن فوتبال به عنوان یک گره از مشکلات اسدآباد اشاره کرد که این گره بازگشایی شده است.

 

سرمدی‌واله در خصوص معاینه فنی خودروهای سبک به عنوان  مطالبه مردم، گفت: ایجاد این مرکز مشق چندین ساله کشور شده، گیر اصلی قضیه صراحتا" عرض می‌کنم به محاکم قضایی ما برمی‌گردد، رأی متناوب در سال‌های مختلف صادر شده، و هر بار هم رأی برای یک متقاضی صادر شده است، حال دادستان و رئیس دادگستری شهرستان موظف هستند که سریعتر موضوع را تعیین تکلیف و تدبیر کنند.  

 

وی با بیان اینکه معضلی که در سطح کشور با آن مواجهیم، آمار بالای اعتیاد، طلاق، خودکشی است و این‌ها درد است، افزود: برای ماهش آمار آسیب‌های اجتماعی تا زیرساخت‌های معیشتی، اقتصاد، درآمد، تجارت و صادرات حل نشود، نمی‌توانیم آن را پایین بیاوریم، البته کمیسیون اجتماعی مجلس چندین طرح را در این زمینه عنوان کرده است اما چندین تأثیری در روند کاهشی آسیب‌ها نداشتیم.

 

نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال خبرنگار این رسانه که اعتباراتی که توزیع آن در اختیارات نماینده است را کجا هزینه کرده‌اید؟، گفت: دو سال اول خدمت ما در نمایندگی مجلس، 15 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده ‌شد که امسال این میزان به 25 میلیارد تومان رسیده است،

 

وی ادامه داد: از میزان اعتبار در اختیار نماینده مجلس، یک و نیم میلیارد تومان اعتبار به کنگره شهدا و در این راستا اختصاص یافته، امسال هم از میزان 25 میلیارد تومان، 3 میلیارد تومان به موضوع کنگره شهدای استان اختصاص داده شده است.

 

سرمدی‌واله با بیان اینکه دهیاران و بنیاد مسکن برای بهسازی و آسفالت روستاها، پولی در اختیار نداشتند و یا محدود بود و جوابگو نبود، افزود: ما بخشی از این اعتبار دراختیارمان را در حوزه آسفالت روستاها اختصاص دادیم.

 

وی افزود: البته امسال از این میزان اعتبار در اختیارمان به شهرداری‌های آجین و پالیز و اسدآباد هم پرداخت کردیم.

 

نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرساله یک میزان مبلغ در اختیار نماینده قرار می‌گیرد، افزود: البته صادقانه عرض کنم، نمی‌دانم در دوره نمایندگان گذشته هم چنین توزیع اعتباری دراختیارشان بوده یا خیر!

 

نبود مرکز معاینه فنی، وجود آمار بالای خودکشی، انتقاد عدم برگزاری نشست‌های خبری مدیران و خود نماینده مجلس در طول دوره خدمت، نبود خانه عالم در بسیاری از روستاها، اطلاع‌رسانی ضعیف مدیران در اقدامات انجام شده دولت، نبود مرکز صدور عدم اعتیاد، مقابله با مطالبه‌گری خبرنگاران، عدم آسفالت‌ریزی مناسب، خاموشی روشنایی گردنه، عدم راه‌اندازی کنارگذر در زمان مقرر گذشته، نظارت مستمر نماینده مجلس از عملکرد دولت و داستگاه‌های اجرایی شهرستان، هزینه کرد 25 میلیارد تومان اعتباری که توزیع آن در اختیار نماینده است، گلایه مردم از قطعی آب و برق، تعطیلی پمپ بنزین، ضعف اطلاع‌رسانی اقدامات دولت از سوی مدیران، پاسخگو نبودن مسئولان در پی مطالبات، عدم اجرای به موقع پروژه‌های نیمه‌تمام از موضوعاتی بود که خبرنگاران شهرستان به آن اشاره کردند.
انتهای پیام/نظری‌فرهودی

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal