آخرین اخبار

28. مرداد 1402 - 10:05   |   کد مطلب: 45868
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوای همدان طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، روح‌الله زاهدی اظهار کرد: براساس آخرین خروجی مدل‌های پیش‌یابی امروز هم افزایش ابرناکی‌ را در اواسط روز همراه با افزایش سرعت وزش باد را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امروز انتظار بارش هایی به شکل پراکنده در برخی دامنه ارتفاعات در برخی از نقاط استان را می توانیم پیش بینی کنیم.

زاهدی با بیان اینکه طی فردا و پس‌فردا پدیده ابرناکی موقتی در اواسط روز را خواهیم داشت، تصریح کرد: در نیمه دوم هفته عمدتاً هوای استان صاف و آفتابی خواهد بود و می توانیم دما را یکی، دو درجه به صورت افزایشی درنظر بگیریم.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر آن طی امروز و فردا می توانیم وقوع پدیده غبار رقیق را در برخی ساعات در آسمان استان انتظار داشته باشیم، خاطرنشان کرد: صبح‌ها آسمان آفتابی را در پیش‌رو داریم و طی امروز و فردا افزایش سرعت وزش باد را خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: دمای بیشینه و کمینه در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۶ و ۳۳ درجه سلسیوس گزارش شده است.

وی با بیان اینکه دمای صبحگاهی در همدان ۱۶ درجه سلسیوس به ثبت رسیده است، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای شهرستان بهار با ۱۳ درجه سلسیوس خنک‌ترین نقطه استان گزارش شده و اسدآباد و فامنین با ۳۵ درجه سلسیوس به عنوان گرم‌ترین نقاط استان ثبت شده‌اند.

انتهای پیام
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal