آخرین اخبار

31. مرداد 1402 - 13:13   |   کد مطلب: 45901
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از افزایش سرعت باد لحظه‌ای در برخی مناطق استان خبر داد و گفت: به تدریج افزایش دو درجه دما در همدان ملموس خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از روز گذشته شاهد ابرناکی و رشد آن در اواسط روز در برخی نقاط استان همراه با بارش پراکنده باران بودیم اظهار کرد: اگرچه روز گذشته افزون بر ابرناکی، سرعت وزش باد و باد لحظه‌ای در تویسرکان به ۷۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

وی با بیان اینکه امروز نیز ابرناکی هوا بدون انتظار بارش در پیش است افزود: از فردا رفته رفته آسمان استان صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی دمای دو درجه‌ای پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه افزایش دمای دو درجه‌ای طی روزهای آینده قطعی است تصریح کرد: احتمالا در اواسط روز سرعت وزش باد شدت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تغییرات دمای هوای همدان بین ۱۷ و ۳۴ درجه در نوسان بوده است اضافه کرد: طی روز گذشته گرمترین مناطق همدان نهاوند و اسدآباد با ۳۵ درجه سانتیگراد و صبح امروز شهرستان بهار با ۱۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه گزارش شده است.

پایان پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal