آخرین اخبار

3. شهريور 1402 - 21:49   |   کد مطلب: 45928
در دومین روز هفته دولت با حضور استاندار همدان انجام شد:
بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه در اسدآباد
به مناسبت هفته دولت و در دومین روز از این هفته، با حضور استاندار همدان 4 پروژه در حوزه‌های کشاورزی و بنیاد مسکن به افتتاح یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

به گزارش آوای سیدجمال، در دومین روز از هفته دولت، استاندار همدان برای افتتاح و آغاز عمملیات اجرایی چند پروژه به شهرستان اسدآباد سفر کرد.

 

در این سفر که با تأخیر دو و نیم ساعته همراه بود، و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند، یک واحد پرورش شتر مرغ 4۰۰ قطعه‌ای

 

در روستای وندآاباد، بهسازی روستای آهوتپه به نمایندگی از ۱۸ روستا افتتاح و عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن هزار واحدی در شهرک سیداحمد و یک واحد منزل مسکونی در روستای آهوتپه به نمایندگی از ۱۰۶ واحد آغاز شود.

 

در حاشیه این پروژه‌ها استاندار همدان در جمع خبرنگاران گفت: یک واحد طیور با پرورش شترمرغ 400 قطعه‌ای به اتفتتاح رسیدکه با افتتاح این واحد، 18 هزار تن گوشت شترمرغ توئلید خواهد شد.

 

علیرضا قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: این واحد با کمک دولت و ورود بخش خصوصی و پرداخت تسهیلات از سوی صدندوق کارآ،رینی امید انجام شد.

 

وی دومین پروژه در در هفته دولت در شهرستان اسدآباد را نهضت ملی مسکن خواند و گفت: این طرح یکی از خواسته‌ها و مطالبات چندین ساله مردم است که زمینی کلنگ زنی و به صورت گروه ساخت احداث خواهد شد.

 

استاندار همدان بهره‌برداری از دو پروژه در روستای آهوتپه را از دیگر پروژه‌های این شهرستان عنوان کرد و گفت:  این پروژه‌ها شامل یک واحد مسکونی به نمایندگی از 106 واحد مسکن و بهسازی و آسفالت روستایی توسط بنیاد مسکن است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal