آخرین اخبار

7. شهريور 1402 - 22:30   |   کد مطلب: 45973
روز گذشته به مناسبت هفته دولت با حضور رئیس اورژانس کشور، 4 پروژه آموزشی و خدماتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد مورد بهره‌بردرای قرار گرفت.

به گزارش آوای سیدجمال، همزمان با هفته دولت و در ششمین روز از این هفته،  با حضور رئیس اورژانس کشور، 4 پروژه آموزشی و خدماتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد مورد بهره‌بردرای قرار گرفت.

این طرح‌ها شامل سالن کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی، سالن تشریح، و مرکز آزمون الکترونیک و ساختمان پایگاه اورژانس 115 جاده‌ای پیرملو بود.

سالن کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی با هدف توانمندسازی دانشجویان در حوزه تحقیقات و تشکیل هسته‌های فناور و شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال در فضایی حدود 15 مترمربع، و سالن تشریح در فضایی حدود 20 مترمربع،با تجهیزاتی از قبیل میز تشریح مجازی و مولاژهای آموزشی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال و همچنین مرکز آزمون با 40 ایستگاه فعال برگزاری آزمون با هدف حذف آزمون‌های کاغذی و افزایش امنیت آزمون و قابلیت ارزشیابی آزمون‌های از نظر قابلیت سختی و تمیز سوالات با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در فضایی حدود 160 مترمربع ادر محل معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی ایجاد شده است.

همچنین ساختمان پایگاه اورژانس 115 جاده‌ای پیرملو در زمینی به متراژ 130متر مربع با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور، استانی و درآمد ساخته شد.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal