آخرین اخبار

9. شهريور 1402 - 9:46   |   کد مطلب: 45984
فرماندارشهرستان اسدآباد گفت: اسدآباد همواره در ادوار انتخابات مشارکت خوبی داشته است و امیدواریم با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال نیز شاهد حضور حداکثری مردم در امر انتخابات باشیم.

به گزارش آوای سیدجمال، حسینعلی شرکایی در شورای اداری ثبت احوال استان همدان که به میزبانی اداره ثبت احوال شهرستان اسدآباد برگزار شد، به انتخابات پیشرو اشاره و اظهار کرد: اسدآباد همواره در ادوار انتخابات مشارکت خوبی داشته است و امیدواریم با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال نیز شاهد حضور حداکثری مردم در امر انتخابات باشیم.

وی با اشاره به اینکه ادارات ثبت احوال همگام با فرمانداری‌ها، از آغاز فعالیت ستاد انتخابات تا آخرین لحظه اخذ آرا با این ستاد همکاری می‌کند گفت: با وجود همه مشکلات موجود، ثبت احوال استان کارکنانی صدیق و ساعی دارد که در راستای خدمات به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

فرماندارشهرستان اسدآباد افزود: از زمانی که به سمت فرمانداری شهرستان اسدآباد منصوب شده‌ام تاکنون هیچ گونه گلایه‌مندی و نارضایتی از ثبت احوال شهرستان به فرماندری یا مراجع ذیصلاح گزارش نشده که این امر نشان از مدیریت خوب مجموعه و حضور کارکنانی شریف و پاکدست در این اداره دارد.

رییس ثبت احوال استان همدان نیز در ادامه ضمن تبریک هفته دولت گزارشی از وضعیت و دستاوردهای سازمان بیان کرد و افزود: تمام کارکنان این مرکز در ایام انتخابات در حدود وظایف و اختیارات خود و در اجرای راهبردهای ابلاغی مقام عظمای ولایت اهتمام لازم را خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal