آخرین اخبار

9. شهريور 1402 - 10:50   |   کد مطلب: 45986
حقیقی گفت: با توجه به بازدید استاندار از سالن ورزشی پالیز و تاکید ایشان، مرمت و نوسازی این سالن در دستور کار قرار گرفت تا بتوانیم خدمات بهتری به ورزشکاران بدهیم.

به گزارش آوای سیدجمال، امروزه توجه به حفظ و نگهداری فضاها و اماکن ورزشی ویژه ورزشکاران به عنوان ابزار این امر مهم یک ضرورت است و متاسفانه به دلیل عدم نظارت در حفظ و نگهداری در سالیان اخیر برخی اماکن ورزشی در سالیان اخیر آسیب جدی دیده بودند برخی اماکن ورزشی در وضعیت نامناسبی قرار داشت که طی یکسال اخیر چندین سالن و استخر بازسازی و مرمت شد.

اما یکی از اماکنی که بر اثر بی توجهی کامل تخریب و تعطیل شده بود سالن ورزشی چند منظوره شهر پالیز اسدآباد بود که در طی بازدید مدیرکل ورزش و جوانان و در ادامه استاندار همدان کار احداث و مرمت این مجموعه در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این خصوص گفت: اداره کل ورزش و جوانان همدان علاوه بر تکمیل پروژه‌های مهم ملی در حال ساخت و همچنین نصب چمن‌های مصنوعی مینی فوتبال، هیچ گاه از تجهیز، تعمیر و بهسازی سالن‌های استراتژیک برای ایجاد اماکن مناسب برای ورزشکاران و جوانان غافل نبوده است.

وی افزود: با توجه به بازدید استاندار از سالن ورزشی پالیز و تاکید ایشان، مرمت و نوسازی این سالن در دستور کار قرار گرفت تا بتوانیم خدمات بهتری به ورزشکاران بدهیم.

علی حقیقی ادامه داد: متاسفانه سالن ورزشی پالیز به دلیل عدم نظارت و مشکلات مدیریتی به یک مخروبه کامل تبدیل شده بود و این طی سالیان اخیر سالن آسیب های جدی دیده بود که کف پوش سالن بطور کامل جمع آوری ، دیواره های جانبی آن تخریب و سقف سالن نیز برداشته و طرح جدیدی در آن پیاده خواهد شد .

وی افزود: با توجه به نیاز ورزشکاران به سالن چند منظوره ورزشی استاندارد و مناسب؛ طرح تعویض کفپوش سالن چند منظوره در دستور کار قرار گرفت و پس از جمع آوری کفپوش پیشین و زیرسازی سالن، کفپوش جدید نصب و آماده استفاده خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این خصوص گفت: تعمیرات کامل سرویس های بهداشتی، روشنایی و سیستم گرمایشی و سرمایشیدر کل مجموعه توسط پیمانکار آغاز و در حال انجام است

وی ادامه داد : متاسفانه به دلیل عدم استفاده در سالیان اخیر سقف این مجموعه نیز کامل تخریب شده بود و در حال حاضر مرمت سقف این مجموعه نیز در حال پیگیری می باشد.

علی حقیقی گفت: توسعه زیرساختها و بازسازی اماکن ورزشی در استان همدان طی یکسال اخیر کم نظیر و حتی بی نظیر بوده است و هفت استخر در هفت شهرستان مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفت که استفاده مجدد از این استخرها کار ماندگار و بزرگی بود.

وی گفت: از سال گذشته تاکنون 16 میلیارد تومان بودجه برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی اختصاص یافت و از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 43 طرح که بیش از سه سال راکد مانده بود، دوباره احیا و چرخه ساخت تا مرحله تکمیل در این طرح‌ها فعال شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان اظهار کرد: راز موفقیت در این بخش، همکاری، تعامل و کار جهادی با حمایت و همت مسئولان ارشد استان است که امیدواریم با این تلاش و حمایت مسئولان، تحول بسیار خوبی را در حوزه ورزش و جوانان استان شاهد باشیم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal