آخرین اخبار

22. شهريور 1402 - 20:19   |   کد مطلب: 46051
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه اخیراً از طریق رسانه ها باخبر شدیم که در یکی از انبارهای استراتژیک نهاده های دامی متعلق به شرکت پشتیبانی امور دام کشور در شهرستان اسدآباد چندین هزار تن نهاده دامی فاسد شده است، گفت: وزیر جهاد کشاورزی باید اگر ترک فعل یا خیانتی صورت گرفته است، حتما برخورد کند، اما ایشان متاسفانه به جای بررسی و پاسخگویی دقیق با فرافکنی و تناقض گویی برای انکار حقایق تلاش می کند.

به گزارش آوای سیدجمال،  به نقل از خبرگزاری خانه ملت، کیومرث سرمدی واله در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به بند ۱۲ اصل سوم قانون اساسی گفت: امروز دامداران و تولیدکنندگان به دلیل عدم توانایی مالی در تامین خوراک و نهاده های دامی از زندگی ساقط شده اند. همچنین بازار گوشت و گرانی محصولات لبنی گرفتاری خاصی برای مردم ایجاد کرده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم ادامه داد: اخیراً از طریق رسانه ها باخبر شدیم که در یکی از انبارهای استراتژیک نهاده های دامی متعلق به شرکت پشتیبانی امور دام کشور در شهرستان اسدآباد چندین هزار تن نهاده دامی فاسد شده است و این موضوعی است که مسئولان مربوطه شهرستان از ماه ها قبل به صورت کتبی نسبت به آن هشدار داده بودند.

وی تصریح کرد: با ورود و دستور رئیس قوه قضائیه مستندات تهیه شده و افساد چندین هزار تن نهاده دامی ثابت شده است، اما متاسفانه وزیر جهاد کشاورزی به جای اینکه به مردم اندک احترامی بگذارد و به افکار عمومی پاسخ قانع کننده دهد، چرا که فساد این نهاده های دامی به مردم و بیت المال خسارت وارد کرده است، فرافکنی می کند.

سرمدی یادآور شد: هم اکنون وزیر جهاد کشاورزی باید اگر ترک فعل یا خیانتی صورت گرفته است، حتما برخورد کند، اما ایشان متاسفانه به جای بررسی و پاسخگویی دقیق با فرافکنی و تناقض گویی برای انکار حقایق تلاش می کند.

وی افزود: امروز دامداران در بخش تولید گرفتار هستند و متاسفانه به دلیل سوء مدیریت، بی توجهی و اهمال کاری شاهد بی مدیریتی در تهیه و توزیع نهاده هایی هستیم که مدت ها در انبارها می ماند یا فاسد می شوند و به دست کشاورز نمی رسند و اگر هم به دست آنها برسند کیفیت ندارند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم تاکید کرد: تقاضا دارم درخصوص این انبار که موضوعی کشوری است و هزاران تن نهاده دامی در آن فاسد شده و عملاً وزیر جهاد کشاورزی آن را در تریبون و مصاحبه انکار می کند، دستور داده شود که مسئولان مربوطه به این موضوع ورود کرده و گرفتاری های کشاورزان به خصوص دامداران را مورد توجه قرار دهند./

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal