آخرین اخبار

24. شهريور 1402 - 15:57   |   کد مطلب: 46058
نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان:
با دروغ رسانه ای نمی‌شود جامعه را برانداخت
نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان گفت: اغتشاشاتی که سال پیش اتفاق افتاد رسانه های غربی در آن نقش داشتند، با دروغ رسانه ای نمی‌شود جامعه را برانداخت.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی افزود: دشمنی که برنامه براندازی دارد میخواهد اسلام و بنیان خانواده را از بین ببرد، دشمنی که میخواهد کشور را تجزیه کند، پیغمبر به ما یاد داد در مقابل آن بایستیم.

شعبانی ادامه داد: تجزیه ایران بزرگ در ۲۰۰ سال گذشته بالغ بر۳ و نیم میلیون کیلومتر مربع بوده آن چه مانده۳۰ چهل درصد است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با بیان اینکه دشمن امروز برای مقابله با ما برنامه ریزی دارد، می‌خواهد کشور تجزیه شود تا قدرت اسلام نابود شود یادآور شد: در اوایل انقلاب طرح های تجزیه طلبانه اجرا شد و امام بزرگوار باهمراهی مردم مانع شد.

وی افزود: دشمنان با کرامت زن به معنای واقعی کلمه مخالف اند و می‌خواهند زنان را به کالا تبدیل کنند. شعبانی با بیان اینکه دشمنان با اربعین، با مشکی پوشیدن برای امام حسین، با حضور مردم در مجالس اهل بیت، با حفظ بنیان خانواده مخالف اند گفت:امروز جریان حق و باطل روشن تر شده و باید مشخص کنیم سمت حفظ بنیان خانواده، غیرت، سمت اجرای احکام شرعی یا سمت خدای نکرده فروپاشی هستیم .

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان ادامه داد: ۶۰۰۰تن نهادهای دامی یک سری آلودگی هایی دارد که با فرآوری به چرخه مصرف بر می گردد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal