آخرین اخبار

25. شهريور 1402 - 11:08   |   کد مطلب: 46060
در راستای برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان یادواره ۵۰ شهید بخش چهاردولی اسداباد برگزار شد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین علی شرکایی فرماندار اسداباد در یادواره پنجاه شهید بخش چهاردولی اسدآباد گفت: بازخوانی و مرور زندگی شهدا و تبیین آن برای نسل جدید میتواند از بسیاری از مشکلات فرهنگی و به طبع آن اسیب های اجتماعی پیشگیری کند و هنگامی که زندگی و منش شهدا را مرور میکنیم هزاران نکته آموزنده اخلاقی مثبت یافته میشود که هر کدام از آنها میتوان رهگشای ما باشد.

 

شرکایی در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و ایام منتهی به برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان گفت: در سالجاری استان همدان دو برنامه بسیار مهم را در پیش دارد برگزاری انتخابات و اجلاسیه هشت هزار شهید استان همدان که در مهرماه برگزار میشود و شهرستان اسدآباد هم همراه با سایر نقاط استان تمام توان خودرا برای برگزاری باشکوه این دو برنامه مهم به کارخواهد گرفت و به همین منظور در شهرستان اسدآباد بیش از یکصد یادواره شهدا برگزار شده است.

 

سرهنگ اسماعیل ششیکانی جانشین سپاه ناحیه اسدآباد با تاکید بر لزوم برگزاری یادواره های شهدا تصریح کرد: هر آنچه که ما داریم امنیت اقتدار و دست اوردهای انقلاب همه از برکت خون شهدا است شهدا از جان مال و خانواده خود به خاطر دفاع از اسلام و قرآن گذشتند، راه حق و حقیقت رفته و رستگار شدند. لذا ما مدیون شهدا هستیم و ادای دین هم به عمل به وظایف در قبال شهداست. وظیفه اصلی ما بفرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظ و پاسداشت وادامه دادن راه شهداست. اینکه باید سیره و  راه و روش زندگی شهدا را به جامعه به ویژه نسل جوان معرفی کنیم.

انتهای پیام/د

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal