آخرین اخبار

27. شهريور 1402 - 12:00   |   کد مطلب: 46079
معاون سیاسی امنیتی فرماندار اسدآباد با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌ افراد خبره و توانمند در پیشگیری از بلای خانمان‌سوز اعتیاد،؛ گفت: انتظار می‌رود آموزش و پرورش با اطلاع‌رسانی به اولیای دانش‌آموزان به عنوان یک نهاد مهم نقش چشمگیری در پیشگیری از اعتیاد این قشر داشته باشد.

به گزارش آوای سیدجمال،  جلال زارع در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسدآباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر، گفت: امروزه بحث موادمخدر که در دنیا همه‌گیر شده، جزو نقشه‌ها و ترفندهای استعمارگران بود.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار اسدآباد با بیان اینکه دشمنان از مواد مخدر به عنوان یک ابزار کارآمد برای به زیر سلطه کشاندن کشورهای در حال توسعه استفاده می‌کنند، افزود: انتظار می‌رود آموزش و پرورش با اطلاع‌رسانی به اولیای دانش‌آموزان به عنوان یک نهاد مهم نقش چشمگیری در پیشگیری از اعتیاد این قشر داشته باشد.

وی بر استفاده از ظرفیت‌های شهرستان از جمله نظرات افراد خبره و توانمند، سازمان‌های مردم نهادی که در راستای مواد مخدر و در کمپ‌ها فعالیت دارند، در پیشگیری از این بلای خانمان‌سوز تأکید کرد.

در پایان اعضای این شورا به ارائه گزارش مصوبات جلسات قبلی و  آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته در شهرستان در خصوص وضعیت اعتیاد، پیشگیری و مبارزه با عرضه و تقاضای مواد مخدر از طرف دستگاه خود پرداختند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal