آخرین اخبار

27. شهريور 1402 - 12:01   |   کد مطلب: 46080
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان از ادامه اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار لوازم التحریر تا نیمه مهر ماه خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال،به نقل از عصر همدان؛   مرضیه یونسی افزود: از ابتدای شهریور تا نیمه مهر گشت های مشترک تعزیرات حکومتی ، صمت و اصناف بر چگونگی عرضه اقلام مورد نیاز دانش آموزان و نحوه قیمت گذاری نظارت می کنند .

وی ادامه داد: : بازرسان در قالب  ۵۱ تیم گشت مشترک بر واحدهای صنفی عرضه کننده لوازم التحریر ، پوشاک مدرسه ، کیف و کفش نظارت می کنند.

مرضیه یونسی با اشاره به تشکیل گزارش های این طرح گفت: پرونده های گرانفروشی، نداشتن نرخنامه صنفی، صادر نکردن فاکتور و دیگر تخلفات صنفی که در این طرح تشکیل می شوند خارج از نوبت رسیدگی و متخلفان بدون هیچ گونه اغماض و مماشاتی بر اساس مصوبه سران قوا علاوه بر اشد مجازات مثل تعطیلی واحد صنفی و نصب پارچه بعنوان متخلف، به چند برابر شدن جریمه، محکوم می شوند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و افزایش احتمالی ورود و عرضه قاچاق نوشت افزار همچنین لزوم نظارت بر تأمین و توزیع اقلام مورد نیاز دانش آموزان با همکاری دستگاه های نظارتی و اتحادیه های مرتبط، قیمت نوشت افزار، لباس، کیف و کفش پایش می شود که تاکنون ۱۰۶پرونده تخلف تشکیل و بیش از ۳میلیارد ریال محکومیت صادر شده است.

یونسی در ادامه گزارشی از بازرسی های انجام شده  و رسیدگی به تخلفات پنج ماهه نخست سال ارائه کرد گفت: در سال جاری به پنج هزار و ۵۳۰فقره پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات، بهداشت دارو و درمان  وقاچاق کالا وارزرسیدگی شده، ۳۶واحد پلمب و تعداد۷۶واحد بانصب پارچه در واحد صنفی  به مردم معرفی و متخلفان به پرداخت بیش از ۱۳۷میلیاردتومان جزای نقدی محکوم شدند.

وی از همکاری دستگاه های اجرایی، قضایی و انتظامی در نظارت و تامین امنیت بازار قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal