آخرین اخبار

5. مهر 1402 - 10:04   |   کد مطلب: 46154
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات ورود قوه قضاییه برای رسیدگی به نهاده‌های دپوشده در سیلوی اسدآباد همدان را اقدام مؤثری دانست که باعث جلوگیری از توزیع نهاده‌هایی شد که با مشکلات بهداشتی برای سلامت مردم و دام‌ها مضر بودند.

به گزارش آوای سیدجمال، طی هفته‌های گذشته و با دستور رئیس قوه قضاییه ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان به بزرگ‌ترین واحد تولید تخم مرغ کشور منتقل شد، این اقدام دستگاه قضا منجر به افزایش ۲۵ درصدی تولید بزرگترین واحد تولید تخم مرغ در کشور خواهد شد.

احسان ارکانی در گفت‌وگو با میزان، در این باره اظهار کرد: دوره مدیریت حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای دوره‌ای خاص و بسیار کارشناسانه در پیگیری موضوعات است و مشاهده می‌کنیم قوه قضاییه به درستی در موضوعاتی ورود می‌کند که در حیطه اصلی وظایف این قوه نیست اما مستقیما در اولویت مسائل کشور است.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس یازدهم گفت: ورود مؤثر قوه قضاییه برای رسیدگی به نهاده‌های دپوشده در سیلوی اسدآباد همدان باعث جلوگیری از توزیع نهاده‌هایی شد که مشکل بهداشتی داشتند و برای سلامت مردم و دام‌ها مضر بودند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات قوه قضاییه بیان کرد: با پافشاری قوه قضاییه بخش سالم نهاده‌های دپوشده در سیلوی اسدآباد همدان جداسازی شد تا در حوزه مجاز بهداشتی مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal