آخرین اخبار

7. مهر 1402 - 13:19   |   کد مطلب: 46172
امام جمعه شهر اسدآباد با اشاره به وجود عکسی از شهید 13 ساله اسدآبادی در اتاق رهبر انقلاب، گفت: موضوعی که باعث نصب این عکس شده، وصیت شهید محمدرسول رضایی است که نمادی از استکبارستیزی است.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هفتم مهر در شهر اسدآباد با توصیه بر مسئله تقوا و وحدت و گرامیداشت این هفته، گفت: اتحاد و وحدت موضوعی است که بزرگان دینی ما بر آن تأکید دارند و امام(ره) نیز با تأکید بر آن یک هفته را به نام وحدت نامگذاری شد.

امام جمعه شهر اسدآباد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پیام رهبر انقلاب پیرامون شهدای این هفته، تصریح کرد: ایشان فرمودند که شهیدان، ستارگان راهنمایند، الگوهای بی‌زوال برای همه‌ی ما و نسلهای پس از مایند، رفتار آنان درس است، انگیزه‌های آنان حکمت است، پیام آنان را باید به‌درستی بشنویم و از آن برای آبادی دنیا و آخرت در همه‌ی دوره‌ها و نسلها بهره بگیریم.

 

وی به وصیت نوجوان شهید 13 ساله اسدآبادی، اشاره‌ای کرد و گفت: 13 ساله ها را به جبهه نمی‌بردند و شهید محمدرسول رضایی هم 13 سال بیشتر نداشت، شناسناهمه اش را تغییر داد و با اصارر و از رو بردن فرماندهان عازم جبهه شد، بعداز شهادتشان کسیکه از او گرفته شده را رهبر معظم در اتاقش نصب می‌کنند و جمله ای که باعث این اتفاق شد، وصیت او با این عنوان است که پرچم آمریکا را در تشییع جنازه  من به آتش بکشید چون من ضدآمریکایی و مطیع ولایت فقیه هستم».

 

حجت‌الاسلام موحدی گفت: اسدآبادی‌ها افتخار می‌کنند که قبل از انقلاب سیدجمال‌الدین و در دوران دفاع مقدس شهید 13 ساله‌ای چون شهید محمدرسول رضایی که وصیتش نمادی از استکبارستیزی و دلی بزرگ داشت، تقدیم انقلاب کرده است.

 

وی بر قرائت دعای ندبه و کمیل و توسل تأکید کرد و گفت: ایمان ناب اسلامی است که در مقابل استکبار و کفار بایستیم.

 

امام جمعه شهر اسدآباد با اشاره به پرتاب ماهواره‌ها به فضا، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی را استکبار و اسرائیل و صهیونیسم فهمیده است و به دنبال توطئه‌چینی هستند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal