آخرین اخبار

13. مهر 1402 - 8:25   |   کد مطلب: 46224
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد با توصیه به بصیرت و آگاهی نسل از جوان از نقشه‌های شوم دشمن، مطالعه تاریخ ایران و کشورهای اسلامی را یکی از راه‌های آگاهی و بصیرت افزایی دانست.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام محمد غفاری در یادواره شهدای دانش آموزی در دبیرستان دخترانه غیرانتفاعی وحدت شرستان اسدآباد ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: وحدت و انسجام امت اسلام از ضروریات جامعه اسلامی است.

وی افزود: کسانی که بر تفرقه و اختلاف امت اسلام می‌دمند بدون شک در زمین دشمن بازی می‌کنند چراکه دشمنان در طول تاریخ با شعار «تفرقه بنداز و حکومت کن» به مقاصد شوم خود دست یافته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد بیان کرد: همچنین شعار حمایت از حقوق زن و نجات زن یکی دیگر از بهانه‌های کشورهای استعمارگر برای توجیه و ادامه اشغال کشورهای دیگر بوده که کشور مصر و الجزایر و ژاپن از کشورهایی هستند که قربانی این اهداف شده‌اند.

وی در ادامه با توصیه به بصیرت و آگاهی نسل از جوان از نقشه‌های شوم دشمن، مطالعه تاریخ ایران و کشورهای اسلامی را یکی از راه‌های آگاهی و بصیرت افزایی دانست./بسیج

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal