آخرین اخبار

20. مهر 1402 - 12:05   |   کد مطلب: 46298
همسر شهید مدافع حرم علیرضا توسلی(ابوحامد):
همه گوش به فرمان ولایت باشیم
همسر شهید مدافع حرم علیرضا توسلی(ابوحامد) با بیان اینکه ثبت خاطرات شهدا راه‌گشاست و همه ما باید منش و روش آنان را بنویسم و در زندگانی خود اعمال کنیم، گفت: امروز رسالت ما باید گوش به فرمان ولایت فقیه بودن باشد که شهید توسلی آن را برای خود آرزو می‌کرد، همچنان که در زیر پرچم ولایت در دفاع از حرم، شهید شد.

ام‌البنین حسینی در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به کتاب «خاتون و قوماندان»، گفت: این کتاب به روایت بنده به عنوان همسر شهید مدافع حرم(ابوحامد) و به قلم خانم مریم قربان‌زاده در سال ۹۸ منتشر و روانه بازار شد که دی ماه سال گذشته مورد تقریظ رهبر انقلاب قرار گرفت.

 

همسر شهید مدافع حرم علیرضا توسلی(ابوحامد) با اشاره به نقش انتشارات ستاره‌های مشهد، اظهار کرد: این تقریظ از سوی مقام معظم رهبری را به فال نیک می‌گیرم و خداوند را شاکرم به فرموده ایشان، ثبت این خاطرات می‌تواند راه‌گشا باشد و همه ما منش و روش شهدا را بنویسم و در زندگانی خود اعمال کنیم  تا مورد شفاعت آنان قرار بگیریم.

 

وی یکی از مهم‌ترین وصیت شهدا همان پشتیبان ولایت فقیه و گوش به فرمان بودن ایشان خواند و گفت: این وصیت می‌تواند بزرگترین وظیفه و رسالت همه ما باشد.

 

حسینی تصریح کرد: شهید توسلی از معدود کسانی بودند که پیرو ولایت، عاشق ولایت و سرباز ولایت فقیه بودن را برای خود آرزو می‌دانست و خداوند هم لطف کرد که زیر پرچم رهبری و ولایت در دفاع از حرم به شهادت نائل آمد.

 

کتاب «خاتون و قوماندان» روایت زندگی ام‌‌البنین حسینی، همسر شهید علیرضا توسلی است که او فرمانده لشکر فاطمیون و با نام «ابوحامد» در جبهه‌های نبرد شناخته شده است.

 

درواقع نام این کتاب هم برگرفته از «قوماندان» به زبان دری یعنی فرمانده و «خاتون» است که شهید همسرش را با این نام مورد خطاب قرار می‌داده است.

 

در این کتاب علاوه بر خاطرات دست‌نویس همسر شهید توسلی، نامه‌های شهید هم به همسرش منتشر شده که بسیار خواندنی است.
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal