فرهاد هادیکبیر در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به میزان مراجعهکنندگان به بیمارستان حضرت قائم(عج) شهر اسدآباد، اظهار کرد: ر راستای اجرای پویش «همه مسئول هستیم» و برای ارائه خدمات مناسب و ایجاد رضایتمندی بیشتر مردم، بیماران و مراجعهکنندگان سامانه پیامکی به شماره 0210002000407307 در بیمارستان حضرت قائم(عج) راهاندازی شده است.
مدیر بیمارستان حضرت قائم(عج) شهر اسدآباد گفت: با راهاندازی این سامانه پیامکی، برای بهبود هرچه بیشتر ارائه خدمات در بیمارستان راهنمایی و نظرخواهی را از مردم میگیریم و آنان میتوانند هرگونه پیشنهاد سازنده، انتقاد و شکایت از نحوه خدمات به این سامانه ارسال کنند.
وی با یادآوری این موضوع که سامانه پیامکی میتواند ارتباط مستقیم مردم با مسئول را در راستای خدمات بهتر پیش ببرد، افزود: قطعاً با دریافت پیشنهادات ارزشمند مردم حداکثر تلاش خود را برای افزایش و ارتقاء کیفیت خدمات و رضایتمندی آنان خواهیم داشت.
هادیکبیر با بیان اینکه ۳۳ پزشک متخصص و پزشک عمومی ۱۱ در بیمارستان حضرت قائم(عج) و کلینیک آن خدمت میکنند، خاطرنشان کرد: در این بیمارستان ۲۵۵ پرسنل درمانی ۲۲۰ پرسنل پشتیبانی شامل منشی خدمات، واحدهای اداری و پشتیبانی فعالیت دارند.
مدیر بیمارستان حضرت قائم(عج) شهر اسدآباد با بیان اینکه در 6 ماهه اول امسال 93 هزار و 149 نفر در اورژانس بیمارستان حضرت قائم(عج) و در کلینک آن 20 هزار و581 نفر ویزیت شدند، افزود: در این بیمارستان با وجود سونوگرافی، امآرآی، سیتیالسکن، رادیولوژی، آزمایشگاه، اکو کاردیوگرافی در مجموع 40 هزار و 941 نفر از این خدمات بهرهمند شدند.
وی با بیان اینکه هزار و 906 نفر عمل جراحی در این بیمارستان داشتند، افزود: 353 نفر در طول این 6 ماه، در این بیمارستان متولد شدند.
هادیکبیر یادآور شد: 64 درصد از تختهای این بیمارستان در طی 6 ماهه نخست امسال اشغال شده است.
انتهای پیام/ن
دیدگاه شما