آخرین اخبار

6. آبان 1402 - 22:27   |   کد مطلب: 46452
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از کسب رتبه برتر این دانشکده در بین دانشکده های علوم پزشکی سطح کشور در برنامه ریزی خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال ، به نقل از  ایسنا  الهه عزتی  اظهار کرد: در دومین همایش کشوری برنامه ریزی که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه شهید بهشتی تهران در روزهای یکم و دوم آبان ماه امسال برگزار شد دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به عنوان دانشکده برتر انتخاب و معرفی شده است.

 وی با اشاره به روند برتر شدن این دانشکده در بین دانشکده های علوم پزشکی سطح کشور در زمینه برنامه ریزی ،گفت: وزارت بهداشت دارای یک برنامه عملیاتی بوده که هر ساله این برنامه عملیاتی به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سطح کشور اعلام می‌شود.

عزتی با بیان اینکه این برنامه عملیاتی در رابطه با حوزه و واحدهای مختلف سطح دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی بوده و دارای بیش از ۵۰۰ آیتم مختلف است،تصریح کرد:تمام برنامه های واحدهای دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی در این برنامه عملیاتی به ریز شده و یک نقشه راه برای تمام فعالیت‌هایی که بهداشت و درمان باید اجرا کند می‌شود.

وی یادآور شد: این برنامه ها در طول سال همزمان که اجرا و پیگیری می‌شوند موجب تولید مستندات فعالیت‌ها خواهد بود و باید این مستندات فعالیت‌های اجرا و پیگیری شده یکم تا دهم هر ماه در سامانه HOP بارگذاری شوند.

عزتی ادامه داد:با توجه به بارگذاری مستندات ،ارزیاب‌های وزارت بهداشت این مستندات و اقدامات را بررسی و ارزیابی کرده و به این فعالیت‌ها نمره‌ای بین صفر تا ۱۰۰ می‌دهند و در مجموع دانشکده و دانشگاه های علوم پزشکی سطح کشور را بر اساس دو آیتم رتبه بندی می‌کنند.

  وی خاطر نشان کرد:تعداد فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که خود اظهاری و مستندات آن را بارگذاری کرده‌ایم به عنوان یک آیتم و میزان نمره‌ای که از ارزیابی کسب کرده ایم دومین آیتم برای رتبه بندی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی در بحث برنامه ریزی بوده و از این دو آیتم نمره برنامه‌ریزی هر دانشکده و دانشگاه‌ها به دست می‌آید.

عزتی بیان کرد:در سطح کشور ۶۴ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی و سه تا چهار مرکز وابسته وجود دارد و دانشکده علوم پزشکی اسدآباد را با دانشکده های علوم پزشکی مقایسه کرده‌اند و در این مقایسه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در بین دانشکده های علوم پزشکی سطح کشور جز سه دانشکده برتر در بحث برنامه ریزی شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تحقق این امر را مرهون تلاش و پیگیری های تمامی کارشناسان، مدیران، رابطین برنامه عملیاتی، معاونین و گروه توسعه سازمان و تحول اداری در اجرای برنامه ها و فعالیت های برنامه عملیاتی و بارگذاری مستندات در سامانه hop دانست و گفت: ضمن تبریک این موفقیت به تمامی کارکنان دانشکده خواستار تلاش مضاعف تمامی حوزه ها برای حفظ این جایگاه و رتبه کشوری هستیم.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal